Hendrik272 schreef:Benzo vantevoren zou ik sowieso niet doen. Verder zelf nog geen ervaring met LSD maar lijkt me een beetje kut om een half zegeltje te pakken waarvan je totaal geen idee hebt hoeveel mics erop zitten. Testen is ook geen optie omdat je maar een halve hebt. Persoonlijk zal ik ff wachten totdat je wat kan kopen wat je wel kan testen. Verschil in aantal mics verzorgt natuurlijk ook een groot verschil in je trip (misschien zit er zelfs wel te weinig op om sowieso echt te trippen)
Gman007 schreef:Het is ook de gedachte dat je iets achter de hand hebt, waardoor het minder snel mis gaat in de eerste plaats
Russ schreef:tripsitter is altijd aangenamer
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Laatste keer toen ik misselijk werd, ging mn tripsitter met een heup waar hij niet goed mee kon wandelen speciaal naar de apotheek om iets tegen de misselijkheid te halen.
Zo'n dingen waardeer ik echt wel van een tripsitter
Russ schreef:Volgens mij is er wel een lineair verband tussen dosering en kans om slecht te gaan, dat evenwaardig is aan de factoren set/setting.
erowid schreef:As Jung indicated, the Shadow holds all the material that we have pushed aside so we can hide from ourselves. Unfortunately, it also contains much of our energy, and as long as it is unconscious, it exerts a powerful influence on our behavior without our knowing it. Furthermore, Shadow material is responsible for most of the difficulties humans create in the world. We project our Shadow onto others, believe those others to be the source of our difficulties, and seek refuge from them rather than taking responsibility in our own hands. Consequently we must resolve Shadow material if we are to develop. If this were accomplished on a widespread basis, it would be a major benefit for the world.
The most infallible guide to Shadow material is our uncomfortable feelings. Many do not like to use low doses because these feelings come to the surface. Rather than experience them, they use larger doses to transcend them. But these uncomfortable feelings are precisely what we must resolve to free ourselves from the Shadow, gain strength and energy, and function more comfortably and competently in the world. By using smaller amounts and being willing to focus our full attention on whatever feelings arise and breathe through them, we find that these feelings eventually dissolve, often with fresh insight and understanding of our personal dynamics. The release of such material permits an expansion of awareness and energy. If we work persistently to clear away repressed areas, we can enter the same sublime states that are available with larger doses--with an important additional gain. Having resolved our uncomfortable feelings, we are in a much better position to maintain a high state of clarity and functioning in day-to-day life.
pokémon schreef:dank je voor de reacties!, heb iemand die ik vertrouw, heel goed vertrouw, gevraagd en hij wil het doen. En de raad over die benzo's, ik ga die aan mn tripsitter geven, en niet van tevoren innemen denk dat dat beter is. Een halve zegel zou k aankunnen zei de jongen waar k m van had, hij heeft ervaring met lsd en verschillende zegels en zei dat n ganse voor hem gemiddeld is dat ie niet boven de 100 mics verwacht n halve.
Russ schreef:Kan me bij doorgewinterde psychedelische ontdekkingsreizigers wel voorstellen dat ze een hogere dosis nemen om transcendentie makkelijker te bereiken, maar bij de doorsnee tripper zie ik het niet snel gebeuren dat een hogere dosis makkelijker te berijden is.
Hoe ervaar je dit zelf eigenlijk over het algemeen? de risico's bij lage en hoge (zoals bv 300-400mics) dosissen?
MarkBeez schreef:Ik heb zelf ook alleen ervaring met paddo en truffels, is het nou zo dat LSD makkelijker te sturen is of niet? Met gedachten aan de kant zetten en gewoon ergens anders aan denken ofzo?
Azymuth schreef:MarkBeez schreef:Ik heb zelf ook alleen ervaring met paddo en truffels, is het nou zo dat LSD makkelijker te sturen is of niet? Met gedachten aan de kant zetten en gewoon ergens anders aan denken ofzo?
Bij lage dosissen is dat wel makkelijker als truffeltjes, bij een hogere dosis kan acid wel een stuk grilliger worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten