25tolife schreef:Zoals ik lees zit het beetje van light tot heavy wat afhangt van de omgeving,mindset. Leuk te lezen allemaal. Zelf neem ik ook nog gewoon 1 of 2-3 zegels, met af en toe wat uitschieters dus, toen was mindset en omgeving ook beter dan hoefde
Bier schreef:25tolife schreef:Precies zoals de titel zegt, of als het verschilt op feestje of thuis bent, ben slechts nieuwsgierig.
Ik neem laat ik maar zeggen gemiddeld circa 5-7 zegels in 1x als ik thuis ben, als ik ergens heen moet,feest of wat dan ook meestal 2 ofzo afhangend van de zegel . Tussen de 200 en genoeg als het kan is het bij mij dus
Cheers!
Heb geen idee...
Rabbithole schreef:Bier schreef:25tolife schreef:Precies zoals de titel zegt, of als het verschilt op feestje of thuis bent, ben slechts nieuwsgierig.
Ik neem laat ik maar zeggen gemiddeld circa 5-7 zegels in 1x als ik thuis ben, als ik ergens heen moet,feest of wat dan ook meestal 2 ofzo afhangend van de zegel . Tussen de 200 en genoeg als het kan is het bij mij dus
Cheers!
Heb geen idee...
Post dan gewoon niet in dit topic.
Heb zelf tot nu toe 4x LSD gedaan. Eerste keer was 50 microgram en was voor toen heftig genoeg, tweede keer was 80 microgram ongeveer en dat was toen wel heel heftig, de keer daarna ging ik van 80 microgram wel weer heel hard en heb ik hele gaten in m'n geheugen, en de laatste keer was 57 microgram, dat ik eigenlijk wel een ideale dosis vind als ik nog een beetje bij wil zijn.
Ik reageer erg heftig op LSD, die twee keer dat ik 80 heb gedaan was ik het contact met de realiteit erg kwijt, en was ik voorbij het punt dat je nog allerlei associaties met de werkelijkheid hebt (richting egodeath dus). Dat vond ik erg heftig en ook wel eng, ik moet nog meer leren om dat los te laten. Ik wil wel graag verder experimenteren met dosissen, maar omdat het zo'n extreme uitwerking op me heeft ben ik er wel een beetje huiverig voor. Maar goed, dat is iets voor de toekomst dus.
Op een feestje is denk ik niks voor mij, of we moeten het echt over 30 microgram ofzo hebben. Zou eerder iets als 2cb doen op een rustig feestje, maar trippen vind ik meer iets voor in een huiselijke omgeving.
NorthernLightBE schreef:130-200. Boven de 200 wordt de trip niet leuker, wel boeiender. Maar LEUK trippen, heb ik liever rond de 130 mics ofzo, een niet-zo-harde trip waarbij je nog redelijk helder kan denken als je dat wil.
megatrippie schreef:75 tot 100 in een uitgaanssituatie.
Thuis Heb ik het idee dat alles was ik meer neem dan 4 a 500 me niet echt zwaarder laat trippen. Wel langer. Maar dat kan best wel eens aan mij liggen en niet aan de LSD.
segfault schreef:spacelord schreef:megatrippie schreef:75 tot 100 in een uitgaanssituatie.
Thuis Heb ik het idee dat alles was ik meer neem dan 4 a 500 me niet echt zwaarder laat trippen. Wel langer. Maar dat kan best wel eens aan mij liggen en niet aan de LSD.
Dat ligt aan de LSD, vanaf 500µg wordt alleen de duur van de trip langer, niet de intensiteit.
Je zegt het alsof het een feit is Een xxx ug dosis heeft op mij niet hetzelfde effect als op andere mensen. Factors daarin zijn bijvoorbeeld tijd span van inname, gewicht, set en setting, tolerantie, ervaring etc. Set-setting is iets wat naar mijn mening vaak heel erg onderschat wordt.
Het lijkt mij daarom sterk dat 300-500ug voor een volledige receptor verzadiging (simpel gezegd niet genoeg receptors voor alle actieve stof) kan zorgen waardoor er geen verdere opname kan plaats vinden en dat deze dosering range voor iedereen geldt. Oftewel de trip wordt niet intenser (subjectieve effecten). Met thumbprinting in de milligram range wordt het een stuk aannemelijker dat de receptors compleet verzadigd raken.
Echter dit is maar een verklaring van de vele. Alleen al op basis van receptor verzadiging verklaring is het speculatie omdat het precieze mechanisme van actie van LSD nog niet bekend is en er volgens mij geen studies zijn naar receptor verzadiging icm LSD. Het zou dus goed mogelijk zijn dat receptor verzadiging geen rol speelt bij de subjectieve effecten of juist wel.
Een andere speculatieve verklaring waarom mensen boven de 300-500ug weinig verschil merken kan te maken hebben met de zogenaamde dosis-response curve. Als deze niet linear (rechte stijgende lijn) is zal er een grotere dosis boven de 300-500ug nodig zijn om intensere subjectieve effecten teweeg te brengen. Heel simpel gesteld zou je steeds met 100ug kunnen verhogen en daarin een gelijkwaardige lineare verhoging aan subjectieve effecten ervaren. Het zou kunnen dat er een lineare stijging tussen zowel dosis en response is tot een bepaalde dosis of dat deze helemaal niet linear is zoals met vele drugs het geval is.
Conclusie: Er is geen definitie antwoord omdat er zover mij bekend geen degelijk onderzoek naar gedaan is. Wat overblijft zijn subjectieve interpretaties van trips en informatie uit literatuur waaruit verdeelde meningen ontstaan.
Maar dat kan best wel eens aan mij liggen en niet aan de LSD.
Drientje schreef:Rabbithole schreef:
Heb zelf tot nu toe 4x LSD gedaan. Eerste keer was 50 microgram en was voor toen heftig genoeg, tweede keer was 80 microgram ongeveer en dat was toen wel heel heftig, de keer daarna ging ik van 80 microgram wel weer heel hard en heb ik hele gaten in m'n geheugen, en de laatste keer was 57 microgram, dat ik eigenlijk wel een ideale dosis vind als ik nog een beetje bij wil zijn.
Ik reageer erg heftig op LSD, die twee keer dat ik 80 heb gedaan was ik het contact met de realiteit erg kwijt, en was ik voorbij het punt dat je nog allerlei associaties met de werkelijkheid hebt (richting egodeath dus). Dat vond ik erg heftig en ook wel eng, ik moet nog meer leren om dat los te laten. Ik wil wel graag verder experimenteren met dosissen, maar omdat het zo'n extreme uitwerking op me heeft ben ik er wel een beetje huiverig voor. Maar goed, dat is iets voor de toekomst dus.
Op een feestje is denk ik niks voor mij, of we moeten het echt over 30 microgram ofzo hebben. Zou eerder iets als 2cb doen op een rustig feestje, maar trippen vind ik meer iets voor in een huiselijke omgeving.
Toch was dat wel een very nice trip met jou toen.
Ik denk nog steeds met een glimlach terug aan onze wandeling door het park. En ik heb die kraaieveer van je nog! Die moet je nog eens ophalen.
spacelord schreef:megatrippie schreef:75 tot 100 in een uitgaanssituatie.
Dat ligt aan de LSD, vanaf 500µg wordt alleen de duur van de trip langer, niet de intensiteit.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten