25tolife schreef:Precies zoals de titel zegt, of als het verschilt op feestje of thuis bent, ben slechts nieuwsgierig.
Ik neem laat ik maar zeggen gemiddeld circa 5-7 zegels in 1x als ik thuis ben, als ik ergens heen moet,feest of wat dan ook meestal 2 ofzo afhangend van de zegel . Tussen de 200 en genoeg als het kan is het bij mij dus
Cheers!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
vork schreef:Ik had ergens gelezen dat boven de 400 mics je trip niet heftiger word alleen maar langer. Iemand enig idee hierover?
vork schreef:Ik had ergens gelezen dat boven de 400 mics je trip niet heftiger word alleen maar langer. Iemand enig idee hierover?
Pascal schreef:vork schreef:Ik had ergens gelezen dat boven de 400 mics je trip niet heftiger word alleen maar langer. Iemand enig idee hierover?
Thumbprinten.
Petrovic schreef:100-200. Meer is niet leuk.
Tomaat schreef:Petrovic schreef:100-200. Meer is niet leuk.
Heb ik vandaag geen tripreport gelezen van jou waarin je 3 Hoffmannen naar binnen gooit en dan DMT rookt?
25tolife schreef:Precies zoals de titel zegt, of als het verschilt op feestje of thuis bent, ben slechts nieuwsgierig.
Ik neem laat ik maar zeggen gemiddeld circa 5-7 zegels in 1x als ik thuis ben, als ik ergens heen moet,feest of wat dan ook meestal 2 ofzo afhangend van de zegel . Tussen de 200 en genoeg als het kan is het bij mij dus
Cheers!
Bier schreef:25tolife schreef:Precies zoals de titel zegt, of als het verschilt op feestje of thuis bent, ben slechts nieuwsgierig.
Cheers!
Heb geen idee...
Sublimo schreef:
Zou dat misschien komen omdat je het nog nooit gedaan hebt ?
Bier schreef:Sublimo schreef:
Ja denk het... Wie zou de eerste zijn die mij lsd gaat voeren?
Bier schreef:Sublimo schreef:
Ja denk het... Wie zou de eerste zijn die mij lsd gaat voeren?
Pascal schreef:vork schreef:Ik had ergens gelezen dat boven de 400 mics je trip niet heftiger word alleen maar langer. Iemand enig idee hierover?
Thumbprinten.
vork schreef:http://forums.mycotopia.net/misc-entheogens/1589-crystal-blotter-lsd.html In dit stukje(heb ik geleend ergens anders van dit foum) staat ook een iets over thubprinting. Je moet eerst een gram nemen om lsd van 'de familie' te kunnen kopen. Zo weet de familie dat je karma schoon is en je het goed kan gebruiken en doorverkopen. Het schijnt als je een beetje rondleest dat die gasten gestoord zijn. Ze zijn bereid alles te geven voor acid en ervoor dood te gaan enz. Best zieke shit. Hier nog iets meer info http://www.shroomery.org/forums/showfla ... er/1427364
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten