CrazyGuy schreef:maar voor iemand zonder vechtlust vergaat de wereld bij een depressie
iemand met vechtlust heeft zojuist een waardevolle bezigheid gevonden
Dan heb je geen depressie
CrazyGuy schreef:maar voor iemand zonder vechtlust vergaat de wereld bij een depressie
iemand met vechtlust heeft zojuist een waardevolle bezigheid gevonden
Fool schreef:Depressie: Het meest onbegrepen ziektebeeld op deze wereld. "Net alsof 't allemaal aanstellers zijn."
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
CrazyGuy schreef:ja depressie is zwaar klote
ik heb in mijn leven al meerdere psychiatrische ziektes meegemaakt. stuk voor stuk geen lolletje.
er zijn er maar weinig sterk als ik die vervolgens zonder paranoia weer een jointje roken.
CrazyGuy schreef:
Je hebt het wel tegen een ervaringsdeskundige en medewerker in de geestelijke gezondheidszorg voldie!
CrazyGuy schreef:ik ben sterker dan ooit tevoren
en leid een gelukkig leven momenteel.
Dus kom niet aan met je pussy dit pussy dat.
tenzij jij ook depressie en psychose hebt meegemaakt in dat geval kan je met mij meepraten.
CrazyGuy schreef:er zijn er maar weinig sterk als ik die vervolgens zonder paranoia weer een jointje roken.
CrazyGuy schreef:HAHAHA en hoe ziet er een getriggerde psychose er uit volgens meneer voldie?
CrazyGuy schreef:HAHAHA en hoe ziet er een getriggerde psychose er uit volgens meneer voldie?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
CrazyGuy schreef:bovendien heb ik me nog nooit zo gezond gevoeld sinds mijn ervaringen met psychedelica
ik ben weer helemaal de oude ik. dat komt naar mijn mening door de wel degelijk therepeutische effecten van sommige middelen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
CrazyGuy schreef:schizofrenie wordt niet meer erkend als ziekte
psychose is een gezond proces
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten