drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Ah plaag de jongen niet zo
Maar er zit natuurlijk wel maar 1 druppel op zo'n zegel en als je hem doormidden knipt weet je nooit aan welke kant hij zit!
Tomaat schreef::lol:
Gewoon je zegeltje in 2 knippen. Knip het wel best diagonaal van hoek naar hoek, dat is het meest nauwkeurig.
maar wel zo nauwkeurig, maar beetje meer of minder maakt ook niet uit dubbel dompelaarsLip schreef:
Voor ze ver ik weet worden velletjes in een bakje met lsd gedommeld en zit het gewoon overal op de zegel.
Elk zegeltje apart druppelen is een beetje tijdintensief.
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
lolnoob schreef:Maar er zit natuurlijk wel maar 1 druppel op zo'n zegel en als je hem doormidden knipt weet je nooit aan welke kant hij zit!
Lip schreef:Voor ze ver ik weet worden velletjes in een bakje met lsd gedommeld en zit het gewoon overal op de zegel.
Lip schreef:lolnoob schreef:Ah plaag de jongen niet zo
Maar er zit natuurlijk wel maar 1 druppel op zo'n zegel en als je hem doormidden knipt weet je nooit aan welke kant hij zit!
Voor ze ver ik weet worden velletjes in een bakje met lsd gedommeld en zit het gewoon overal op de zegel.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Ragnarok schreef:Ben ik de enige die van mening is dat wanneer je dit soort basisinformatie niet weet, je het ook niet zou moeten gebruiken.
lolnoob schreef:Lip schreef:lolnoob schreef:Ah plaag de jongen niet zo
Waarom reageren jullie serieus op mijn post?
Xeloc schreef:Ik dacht dat er iemand een keer foto had geplaatst van hoe de LSD op de zegel zat en het dus wel degelijk druppels waren. Bij het doorknippen zou het dus best kunnen zijn dat de ene helft iets sterker is als de andere... Maar misschien waren dit wel vintage foto's, ik zal eens even op zoek gaan!
Xeloc schreef:Ik dacht dat er iemand een keer foto had geplaatst van hoe de LSD op de zegel zat en het dus wel degelijk druppels waren. Bij het doorknippen zou het dus best kunnen zijn dat de ene helft iets sterker is als de andere... Maar misschien waren dit wel vintage foto's, ik zal eens even op zoek gaan!
Lip schreef:Vroeger werd het wel gedruppeld (onder andere op suikerklontjes dacht ik?), maar zoals ik al zei was dat te tijdsintensief.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Lip schreef:Dat was Inside LSD volgens mij, ja. Ik weet het niet precies meer; ik heb er meerdere gezien.
Pff schreef:Jullie doen hier nu wel allemaal zo grappig, maar het maakt wel degelijk uit hoe je knipt.
Vellen worden in een bak lsd-oplossing gelegd en daarna opgehangen om te drogen. Hierbij zakt het altijd wat naar onder waardoor daar de lsdconcentratie sterker is.
Het beste knip je een zegel dan ook diagonaal in het midden door.
Mocht het zijn gedruppeld is het gewoon gokken:p
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten