Einstein schreef:LSD + Keta: ik ben sinds donderdag verliefd hierop. Alles werd visuals (in debiele hoeveelheden), de muziek hoorde ik niet meer, maar zag ik. Het aantal dimensies klopte ook niet helemaal meer met de gebruikelijke 3, steeds als ik dacht dat ik een totaaloverzicht had van alles wat ik hallucineerde, kwam er een nieuwe twist in mijn trip, alsof er een 4e dimensie ontstond, hoewel dat misschien ook niet helemaal de juiste uitdrukking daarvoor is. Prachtig
Antifa schreef:Wil eigenlijk nog een keer LSD + MDMA + 2C-B doen (in die volgorde)
Olijfboompje schreef:LSD en daarna 2cb snuiven.
Wat een genot was dat afgelopen zaterdag.
Bizar.
TRAVOLTA schreef:Olijfboompje schreef:LSD en daarna 2cb snuiven.
Bizar.
brr 2 c-b snuiven.
maar ik wil lsd nog wel eens combineren met 2c-b en/of keta
Olijfboompje schreef:LSD en daarna 2cb snuiven.
Bizar.
megatrippie schreef:Leuke tot dusver LSD combo's: ketamine, 2C-i, 2C-E en 4-FMP
blooddrain schreef:megatrippie schreef:Leuke tot dusver LSD combo's: ketamine, 2C-i, 2C-E en 4-FMP
op welke manier heb je LSD gecombineerd met 4-FMP?
Met andere woorden: in welke volgorde? welke doses? Hoeveel tijd zat er tussen de inname van de stofjes?
ben zelf wel geïnteresseerd in deze combinatie
Einstein schreef:LSD + Keta: ik ben sinds donderdag verliefd hierop. Alles werd visuals (in debiele hoeveelheden), de muziek hoorde ik niet meer, maar zag ik. Het aantal dimensies klopte ook niet helemaal meer met de gebruikelijke 3, steeds als ik dacht dat ik een totaaloverzicht had van alles wat ik hallucineerde, kwam er een nieuwe twist in mijn trip, alsof er een 4e dimensie ontstond, hoewel dat misschien ook niet helemaal de juiste uitdrukking daarvoor is. Prachtig
vork schreef:Die combo tip ga ik onthouden Heb nog doi en lsd in huis.
Special K schreef:Hmm moet ik ook zeker eens proberen
Maar myn volgende op de to-do lijst is toch wel LSD MDMA 2CB , ~150-200 mics LSD - genoeg mdma (tegelijk laten pieken & dan 2-3u later nog wat mdma) en dan ergens daartussen nog wat 2CB droppen
=> Zal zeker zorgen voor een onvergetelijk nieuwjaar
Grts
Trippie schreef:Special K schreef:Hmm moet ik ook zeker eens proberen
Maar myn volgende op de to-do lijst is toch wel LSD MDMA 2CB , ~150-200 mics LSD - genoeg mdma (tegelijk laten pieken & dan 2-3u later nog wat mdma) en dan ergens daartussen nog wat 2CB droppen
=> Zal zeker zorgen voor een onvergetelijk nieuwjaar
Grts
"Genoeg MDMA"...
Jou kennende wordt dat nog grappig.
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
Russ schreef:op nieuwjaar 1ste maal candyflippen, kijk er naar uit, ik hoop dat het zo goed is als ze zeggen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten