Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD Combo's

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Einstein » di mei 17, 2011 5:02 pm

LSD + Keta: ik ben sinds donderdag verliefd hierop. Alles werd visuals (in debiele hoeveelheden), de muziek hoorde ik niet meer, maar zag ik. Het aantal dimensies klopte ook niet helemaal meer met de gebruikelijke 3, steeds als ik dacht dat ik een totaaloverzicht had van alles wat ik hallucineerde, kwam er een nieuwe twist in mijn trip, alsof er een 4e dimensie ontstond, hoewel dat misschien ook niet helemaal de juiste uitdrukking daarvoor is. Prachtig :love:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Olijfboompje » di mei 17, 2011 9:39 pm

LSD en daarna 2cb snuiven.
Wat een genot was dat afgelopen zaterdag.
Bizar.
Avatar gebruiker
Olijfboompje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:32 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor MDMC » ma mei 23, 2011 12:40 am

Candyflip :love:
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Azgaza » ma mei 23, 2011 12:52 am

Einstein schreef:LSD + Keta: ik ben sinds donderdag verliefd hierop. Alles werd visuals (in debiele hoeveelheden), de muziek hoorde ik niet meer, maar zag ik. Het aantal dimensies klopte ook niet helemaal meer met de gebruikelijke 3, steeds als ik dacht dat ik een totaaloverzicht had van alles wat ik hallucineerde, kwam er een nieuwe twist in mijn trip, alsof er een 4e dimensie ontstond, hoewel dat misschien ook niet helemaal de juiste uitdrukking daarvoor is. Prachtig :love:


Naast dat de 4e dimensie tijd is en dus al bestaat:p, ik snap verder precies wat je bedoelt; geweldige combinatie inderdaad, gaat inderdaad heel hard, en heel diep. Van ruimte en tijd klopt inderdaad helemaal niets meer en het is net alsof er tijdelijk een totaal andere en totaal onoverzichtelijke realiteit is ontstaan waar je je in bevind; ik heb op die combinatie wel het hardst getript qua dingen waar geen lachgas aan te pas kwam.

(LSD + ketamine is mijn favoriete combinatie van alles, niks is tegelijkertijd zó raar en zó comfortabel :) )

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Antifa » ma mei 23, 2011 12:53 pm

Wil eigenlijk nog een keer LSD + MDMA + 2C-B doen :D (in die volgorde)
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Sublimo » wo mei 25, 2011 5:39 am

Antifa schreef:Wil eigenlijk nog een keer LSD + MDMA + 2C-B doen :D (in die volgorde)


Welke dossisen ? En hoeveel tijd tussen elke drug ?
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Antifa » wo mei 25, 2011 5:51 pm

Als ik dingen voor het eerst combineer pak ik altijd wat minder en al helemaal gezien dit 3 stoffen zijn :p dus zat zo te denken aan half zegeltje LSD, niet te veel MDMA (80mg ) en 10-15 mg 2C-B :eek:

3-4 uur ertussen laten per middel denk ik
Weet niet of het leuk wordt of zwaar kut maar klinkt als iets dat ik echt moet proberen :love:
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Einstein » wo mei 25, 2011 5:54 pm

Weet niet hoeveel de 2C-B nog aan de LSD en MDMA toe gaat voegen. Heb het echter nooit geprobeerd dus let maar niet te veel op mij.

LSD+MDMA wil ik in ieder geval nog wel eens doen, al zal dat niet voor eind dit jaar zijn, denk ik :rock2:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Antifa » wo mei 25, 2011 6:56 pm

weet ook niet of het iets wordt maar vind het wel de moeite waard om het te proberen :P
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor TRAVOLTA » ma mei 30, 2011 12:17 pm

Olijfboompje schreef:LSD en daarna 2cb snuiven.
Wat een genot was dat afgelopen zaterdag.
Bizar.

brr 2 c-b snuiven.

maar ik wil lsd nog wel eens combineren met 2c-b en/of keta :)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Mr T. » zo jun 05, 2011 11:49 am

LSD en ketamine is helemaal prachtig zoals hier eerder al genoemd is, maar ik heb gisteren een k-hole tijdens de lsd-trip mogen ervaren. Dat is toch wel helemaal prachtig, je hele bewustzijn vloeit dan door elkaar, met kleurtjes. Zeker een aanrader :love:
Metakeet
Avatar gebruiker
Mr T.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 11:40 am
Woonplaats: Aarde en omgeving

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Olijfboompje » zo jun 05, 2011 9:26 pm

TRAVOLTA schreef:
Olijfboompje schreef:LSD en daarna 2cb snuiven.
Wat een genot was dat afgelopen zaterdag.
Bizar.

brr 2 c-b snuiven.

maar ik wil lsd nog wel eens combineren met 2c-b en/of keta :)

Goede combi's hoor! :D

Doet trouwens maar heel even pijn!
Avatar gebruiker
Olijfboompje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:32 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Azgaza » zo jun 05, 2011 11:35 pm

Olijfboompje schreef:LSD en daarna 2cb snuiven.
Wat een genot was dat afgelopen zaterdag.
Bizar.


Behalve dat ik de 2c-b oraal / sublinguaal had ingenomen kan ik wel bevestigen dat deze combinatie heerlijk is, vorige week gedaan, eerst een redelijke dosis LSD (rond de 100 ug) en zo'n 4-5 uur na inname een hoeveelheid 2c-b er bij die ik ergens tussen de 15 en de 30 mg schat; het resultaat was een absurd intense blijheid, totale euforie, zeg maar de blije vrolijke mindset van 2c-b maar dan met de betekenisvolle diepgang die LSD vaak op wekt, waardoor het een hele 'diepe' en warme blijheid werd met ondertussen de visuals van de LSD (die prachtige detailvolle patronen, tracers en bewegingen waar LSD zo goed in is) maar dan door de 2c-b sterker, kleurrijker en nog iets meer 'in your face'.

Minder diepgang dan LSD op zichzelf zou hebben maar die euforie is ook echt wel wat waard; voor hele trippy feestjes kan ik me eigenlijk geen betere combinatie voorstellen; vrolijk, energiek, sociaal, prachtige visuals; gewoon echt heerlijk.

Ik had er trouwens ook wat ketamine bij, denk niet dat het voor de mindset veel verschil maakte want ik had vóór de 2c-b ook al ketamine bij de LSD op en het enige wat dat echt toevoegde was dat mijn lichaam als ketamine voelde en misschien een iets dromerigere sfeer, hoe dan ook, fantastische combinatie.

LSD is best combineerbaar van wat ik heb meegemaakt :)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Vigilante » do jul 07, 2011 12:55 pm

Afgelopen weekend voor t eerst gecandyflipt, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuw!!

Have a nice day festival, fucking vage muziek, fucking vage omgeving met allerlei spacende shit.
Half zegeltje, en in de loop van die zegel 3x een half likje mdma.

WAUW
Vigilante
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:01 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor blooddrain » vr jul 08, 2011 3:47 pm

megatrippie schreef:Leuke tot dusver LSD combo's: ketamine, 2C-i, 2C-E en 4-FMP


op welke manier heb je LSD gecombineerd met 4-FMP?
Met andere woorden: in welke volgorde? welke doses? Hoeveel tijd zat er tussen de inname van de stofjes?

ben zelf wel geïnteresseerd in deze combinatie :-P
Done: THC, Nicotine, Alcohol, Ritalin , Speed, MDMA, XTC, Salvia, MDAI, LSD, LSA, Yopo, Truffels, 5-Meo-Mipt, AMT, GHB, Cocaïne, Ketamine, N2O, 2c-b, 4-FMP, Mephedrone, Methcathinone
To Do: Mescaline, DMT, 5-Meo-DMT, 2c-x, Methylone

DROP ACID NOT BOMBS
Avatar gebruiker
blooddrain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 220
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:52 am
Woonplaats: Tongeren, België

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Pazkall » za jul 16, 2011 2:02 am

Mijn enige combo is dat met 2c-i, dat beviel uitstekend 8-)
Avatar gebruiker
Pazkall
what you feel is what you get
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 602
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:42 pm
Woonplaats: Immer Gerade Aus

Re: LSD Combo's

Berichtdoor brombeer001 » za jul 16, 2011 1:39 pm

lsd + keta puure waanzin
Een trippie is maar voor even maar de ervaring is voor de rest van je leven!
Avatar gebruiker
brombeer001
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr jul 15, 2011 3:01 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Ranko » vr nov 25, 2011 5:35 pm

blooddrain schreef:
megatrippie schreef:Leuke tot dusver LSD combo's: ketamine, 2C-i, 2C-E en 4-FMP


op welke manier heb je LSD gecombineerd met 4-FMP?
Met andere woorden: in welke volgorde? welke doses? Hoeveel tijd zat er tussen de inname van de stofjes?

ben zelf wel geïnteresseerd in deze combinatie :-P

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ga denk ik morgen de combi 4-FMP + LSD doen om het af te maken met 2C-B. 40-50mg 4-FMP + 65ug LSD tegelijk en 4-5 uurtjes later 15mg 2C-B. Zat ook te denken om 2C-T2 te pakken in plaats van B, maar dat gaat net iets te lang door.
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Special K » do dec 01, 2011 3:19 pm

Einstein schreef:LSD + Keta: ik ben sinds donderdag verliefd hierop. Alles werd visuals (in debiele hoeveelheden), de muziek hoorde ik niet meer, maar zag ik. Het aantal dimensies klopte ook niet helemaal meer met de gebruikelijke 3, steeds als ik dacht dat ik een totaaloverzicht had van alles wat ik hallucineerde, kwam er een nieuwe twist in mijn trip, alsof er een 4e dimensie ontstond, hoewel dat misschien ook niet helemaal de juiste uitdrukking daarvoor is. Prachtig :love:


Myn eerste keer LSD was op de ketamine ook (ben een vrij ervaren ketanaut) en dat zorgde ervoor dat myn 2e keer trippen op de LSD wel tegen sloeg (zonder keta dan :p ) , had er te veel van verwacht. Wel heb ik gemerkt dat ik die "debiele hoeveelheden" ook terug had op een hoge dosis LSD (3x de hoeveelheid dan ik had genomen samen met ketamine) & Funky Town was back :D :rock:

Einstein, wat vond je van de CEV? De mijne ware echt onbeschrijfelijk , ik zag het binnenste van myn ziel, was echt wel de meest spirituele ervaring ooit.
Maar damn LSD + keta moet leuk zijn op een feestje :D

Grtz :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Einstein » do dec 01, 2011 6:16 pm

Spiritueel vond ik het niet echt, bij mij was het meer kleurtjes kijken voor gevorderden in 4 dimensies :P Zat geen echt filosofische component meer tussendoor. Mooi was het wel, natuurlijk :love:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD Combo's

Berichtdoor 25tolife » do dec 01, 2011 8:57 pm

Voor de harde trippers:
Leuke dosis LSD en nam (na 5 uur) 2mg DOI ongeveer. Erg veel visuals en plezier was het toen wauw. Je moet er maar net van houden :grin: Was mindblowing leuk eens gedaan te hebben.
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: LSD Combo's

Berichtdoor vork » do dec 01, 2011 9:05 pm

Die combo tip ga ik onthouden 8-) Heb nog doi en lsd in huis.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor 25tolife » za dec 03, 2011 12:15 am

vork schreef:Die combo tip ga ik onthouden 8-) Heb nog doi en lsd in huis.


Enjoy you're flight to infinite!
Werkt naar mijn weten op bepaalde receptoren in het brein ook waar de lsd iets verstoord/activeert, maar ook een paar andere receptoren die lsd overslaat als het ware pakt de DOI op. Correct me if i'm wrong. Maar na veel lees/leer werk kwam ik tot die conclusie :geek:
En bleek ook prachtig te zijn in de praktijk toen ik het deed. Leuke combo
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: LSD Combo's

Berichtdoor vork » zo dec 04, 2011 10:06 am

Nice 8-)
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Special K » zo dec 04, 2011 11:59 am

Hmm moet ik ook zeker eens proberen :D

Maar myn volgende op de to-do lijst is toch wel LSD MDMA 2CB , ~150-200 mics LSD - genoeg mdma (tegelijk laten pieken & dan 2-3u later nog wat mdma) en dan ergens daartussen nog wat 2CB droppen :shock:

=> Zal zeker zorgen voor een onvergetelijk nieuwjaar :kleuter: :eek: :woeh: :lol:

Grts :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Trippie » zo dec 04, 2011 8:00 pm

Special K schreef:Hmm moet ik ook zeker eens proberen :D

Maar myn volgende op de to-do lijst is toch wel LSD MDMA 2CB , ~150-200 mics LSD - genoeg mdma (tegelijk laten pieken & dan 2-3u later nog wat mdma) en dan ergens daartussen nog wat 2CB droppen :shock:

=> Zal zeker zorgen voor een onvergetelijk nieuwjaar :kleuter: :eek: :woeh: :lol:

Grts :keta:


"Genoeg MDMA"...

Jou kennende wordt dat nog grappig.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Special K » zo dec 04, 2011 11:13 pm

Trippie schreef:
Special K schreef:Hmm moet ik ook zeker eens proberen :D

Maar myn volgende op de to-do lijst is toch wel LSD MDMA 2CB , ~150-200 mics LSD - genoeg mdma (tegelijk laten pieken & dan 2-3u later nog wat mdma) en dan ergens daartussen nog wat 2CB droppen :shock:

=> Zal zeker zorgen voor een onvergetelijk nieuwjaar :kleuter: :eek: :woeh: :lol:

Grts :keta:


"Genoeg MDMA"...

Jou kennende wordt dat nog grappig.


Hahahahhaha :grin: :shock:

:xtc: :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Russ » zo dec 25, 2011 1:54 am

op nieuwjaar 1ste maal candyflippen, kijk er naar uit, ik hoop dat het zo goed is als ze zeggen :D
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: LSD Combo's

Berichtdoor WhoisThatGuy » zo dec 25, 2011 6:16 am

raar idee misschien maar met dmt?
ik wil wel knallend het nieuwe jaar in gaan
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: LSD Combo's

Berichtdoor Trippie » ma dec 26, 2011 8:45 pm

Russ schreef:op nieuwjaar 1ste maal candyflippen, kijk er naar uit, ik hoop dat het zo goed is als ze zeggen :D


Remember: MDMA niet nemen voor de LSD volledig op zijn hoogtepunt is (ong. 3u tussen laten)
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron