door Enya » di aug 27, 2013 9:58 am
Ik wil mijzelf citeren van een ander forum:
Ik: "2cb is echt heerlijk spul. LSD is een strenge leermeester en gewoon niet leuk. Zelfde geldt voor paddo's en dat soort middelen. 2cb is zachtaardiger en gewoon leuk."
Ander: "Dat hangt gewoon af van hoe gevoelig je er voor bent. Maar dat geldt voor bijna alle drugs. Van 'lichtere' middelen kan je ook flippen of een nare ervaring krijgen.
Van alle drugs die ik heb gebruikt is LSD toch nog steeds de beste drug geweest. Heb het op alle mogelijke manieren gebruikt. Zowel afgezonderd van de buitenwereld, wel buiten maar zonder contact met anderen of gewoon volledig opgaand in de omgeving zonder dat anderen ook maar 1 seconde door hadden dat ik aan het trippen was. Iedere ervaring op zich is bijzonder, de trips met interactie met nuchtere personen het meest inspannend maar tegelijkertijd ook het meest boeiende. Perceptie van menselijke gedragingen is al boeiend zonder dat je enige interactie hebt maar de perceptie neemt totaal andere vormen aan als je ook nog eens probeert een fatsoenlijke gesprek te houden terwijl je volledig in de rush van je trip zit."
Ik: "Zelf heb ik jaren lang wekelijks LSD gebruikt. Op mij had het een antidepressive werking. Ik had het ook gebruikt in verschillende settings. Het is echt een interessant middel. Wat ik alleen wil zeggen met middelen zoals LSD, mescaline, ayahuasca, etc. Is dat er in elke trip dingen naar voren kan komen die je misschien niet helemaal leuk kan vinden. Je bekijkt dingen ineens vanuit een heel ander perspectief, en dat kan soms erg confronterend zijn. En dan kan je weer een hele diepe mystieke ervaring krijgen of het leven omarmen alsof het je eigen kind is. Ik heb hele prachtige, intense dingen beleeft in al die trips. Maar ik ben ook veel moeilijke dingen tegen gekomen. Daarom zei ik dat als je voor leuk wilt gaan, dat je dan uit de buurt van LSD, mescaline, ayahuasca, en soortgelijke middelen moet blijven. Ik maak mij een beetje zorgen om stoners die ineens een DMT pijp leeg roken. Al die middelen zijn middelen met een gebruikershandeling. Je moet je goed voorbereiden voordat je aan een trip begint, en de dagen daarna vrij nemen om bij te komen. Qua intensiteit komt een LSD trip in de buurt van geboortes, sterftes, trouwerijen en als je van je partner scheidt. Het is niet voor niks dat men in sommige culturen zich jarenlang op zo'n trip voorbereiden. Zelfde geldt voor truffels en paddo's. "
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."