Peptalk schreef:Niemand = iemand.
Iemand = jij.
Jij = dom.
TheFuckingDutchman schreef:Niemand gaat graag naar klote
Niemand schreef:Dat is niet leuk, dat je dat zegt. Ik ben helemaal niet dom. Hoogstens een klein beetje de weg kwijt. Meer niet.
Peptalk schreef:Niemand schreef:Dat is niet leuk, dat je dat zegt. Ik ben helemaal niet dom. Hoogstens een klein beetje de weg kwijt. Meer niet.
Ik beweer juist dat niemand dom is
Maar om LSD en N2O als hetzelfde te zien moet het pad toch heel ver weg zijn....
Wat dan weer goed mogelijk is op die combi :
Maar mijn excuses als ik je persoonlijk beledigd heb.
Niemand schreef:Peptalk schreef:Niemand schreef:Dat is niet leuk, dat je dat zegt. Ik ben helemaal niet dom. Hoogstens een klein beetje de weg kwijt. Meer niet.
Ik beweer juist dat niemand dom is
Maar om LSD en N2O als hetzelfde te zien moet het pad toch heel ver weg zijn....
Wat dan weer goed mogelijk is op die combi :
Maar mijn excuses als ik je persoonlijk beledigd heb.
Je hebt me absoluut niet beledigd. Ik ben niet te beledigen. Ik ben wel fucked up want er is nergens meer aan acid te komen. Wilde graag een tripraportje schrijven. Maar goed, komt wel een keer denk ik. Jullie zien em wel verschijnen!
Tomzeur schreef:Ik heb dit ook gedaan. Ik vond het vreselijk. Ik werd rondgeslingerd in gedachten en steeds als ik dacht te weten wat/wie/waar ik was bleek het iets te zijn wat nergens op sloeg en steeds vergat ik waar ik ook al weer aan dacht en dat was een soort domino effect wat het alleen heftiger.
Maar LSD is sowieso niks voor mij, misschien dat het daar aan ligt.
je bent volgens mij wel heel depri ? ik denk dat ik hier nu al +- 7posts vn jou heb gelezen dat je niet meer aan lsd kan geraken...
De zoeker vindt!
linusspacehead schreef:Je lichaam laat compleet los van je gedachten en je bent even compleet van de wereld. Alleen nog maar kleuren en alles lijkt met elkaar te versmelten. Ik had het idee dat ik me compleet ergens anders bevond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten