Niemand schreef:Hey het geluid veranderd. Wooooowww wat een geluid.. wat een lichtr!! Wooooowww kijk die kleuren. De hele wereld bestaat uit kleuren. Ik vlieg. Waar ben ik? Ik ben in een wereld vol met prachtige kleuren en muziek. Ik vlieg.
En op dat moment kwamen alle kleuren bij elkaar en vormde het een heel raar geheel en was alles aan het bewegen. Ik voelde me heerlijk. Abnormaal heerlijk. Ik voelde me zo lekker dat ik op een gegeven moment dacht dat ik stierf. Dat ik doodging. En toen dacht ik opeens aan de hel. En toen werd ik abnormaal bang. Ik dacht dat het over en uit was. Het heerlijke gevoel verdween en ik zat opeens in een zwart gat. In een zwarte stip. Ik was wezenloos en levenloos maar mijn gedachten leefden voort.
Lµs. D schreef:Je kan er ook 3 in mikken, werkt nog beter .
Lµs. D schreef:Wil ik ook graag doen, maar dat lijkt me zo'n gedoe, sinds er niet meer dan 2 in 1 ballon passen. En niemand er ooit zin in heeft om zoveel mee te doen.
Sublimo schreef:Lµs. D schreef:Wil ik ook graag doen, maar dat lijkt me zo'n gedoe, sinds er niet meer dan 2 in 1 ballon passen. En niemand er ooit zin in heeft om zoveel mee te doen.
We hadden zo een heel grote ballon, ook veel steviger.
Lµs. D schreef:Nya, grotere balonnen zijn wel handig ja maar er passen alsnog maar 2 patronen in de spuit, dus.
Lµs. D schreef:Nya, grotere balonnen zijn wel handig ja maar er passen alsnog maar 2 patronen in de spuit, dus.
Xeloc schreef:Crackers !
Xeloc schreef:Uitstekend zelfs ...
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Ik heb dit ook gedaan. Ik vond het vreselijk. Ik werd rondgeslingerd in gedachten en steeds als ik dacht te weten wat/wie/waar ik was bleek het iets te zijn wat nergens op sloeg
Niemand schreef:Heeft het niet gewoon te maken met het feit dat je bad kunt gaan op lsd en dat ik dat misschien had met lachgas? Of is het zo dat je met lachgas juist wordt weggeschoten naar een wereld vol euforie?
Niemand schreef:Er is weer eens niet aan te komen..
** ZUCHT **
Drientje schreef:Niemand schreef:Er is weer eens niet aan te komen..
** ZUCHT **
Lachgas?
Niemand schreef:Drientje schreef:Niemand schreef:Er is weer eens niet aan te komen..
** ZUCHT **
Lachgas?
Lachgas = Lsd
Lsd = lachgas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten