Nota: waus, gelieve geen aanstoot te nemen aan taal of dergelijke.
Mja dit bedoelde ik dus vooral omdat Maurits me in mijn geval had aangeraden zeker antipsychotica e.d. bi de hand te hebben;
Het beugeraken is dus vooral omdat BK-2CB me te lanng duurt, had ik dat tijdig gelezen had ik hem niet bijbesteld.
2CB of andere illegale drugs (other than weed) geraak ik niet aan, heb een te "brave" vriendenkring. Tripsittter vindden die ik vertrouwen is al een uitdaging.
2CB leek me echter niet te lang voor een eerste ervaring..
Begon ik dus te denken van probeer toch de BK-2CB en kill em na een paar uurtjes;; maar dat is wellicht maar een gewaagd idee..
Ik snap dat door de eindeloze discussies ik kan ovrkomen in mijn posts alsof ik niet goed in mijn vel zit, terwijl ik wel heb aangegeven dat het (door juiste dosis Effexor en de Tegretol) ik me nu al geruime tijd veel beter in mijn vel voel dan in jaren, paniekaanvallen zijn er momenteel ook niet bij, mood swings zijn eruit.. enfin het heeft lang geduurd maar we zijn er. (dopamine-tekort is een bijkomend detail, dit doet niet af aan het feit dat in me tegenwoordig goed en stabiel voel)
In het echte leven gaat het dus wel erg goed, beetje te goed soms, en ja dan zijn die extra kilo's (door de medicatie) vervelend, als je graag achter de mannen aan wil (wat ik tijdens jaren depressiviteit ook niet meer zag zitten)
Dus dit leek me ook het eerste moment in jaren dat ik dacht , eens trippen kan wel leukzijn en ik voel me er mentaal OK voor.. (maar alsnog, niks mis met een EHBO-kitje!).. terwijl ik vroeger dachtn nooit van men leven...
Maar ga hier ophouden, ben een beetje aan het afwijken en het typen vlot niet zo goed meer en ik zie dat men post er ook niet te best uitziet.