Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Maurits schreef:Slik je je Efexor tegen depressies en/of een angststoornis? En hoeveel is voor jou veel?
SnakeGirl schreef:Maurits schreef:Slik je je Efexor tegen depressies en/of een angststoornis? En hoeveel is voor jou veel?
Beide, vrees ik. Paniekstoornis komt altijd terug (zwaar) boven als ik geen SSRI of SNRI slik (maar indien wel en ik hou mijn aangeleerde "truukjes" in mijn hoofd indien ik toch een aanval krijg, dan is het de laatste jaren wel enorm goed onder controle)..laatste dosis verhogingen waren vooral ivm depressie.
Heb 1 zware depressie gehad van enkele jaren (opgenomen geweest enzo), inmiddels gaat het beter, maar ik heb zo mijn periodes :/
At this moment, all is pretty well
Maar ik neem nu ook wel 150mg (vertraagde afgifte) 's morgens, en 150mg (vertraagd) rond 15u.
Dus nou ja, da's redelijk op't randje, echt ophogen gaat ni meer gaan denkik.
Albert Einstein schreef:
SnakeGirl schreef:Maurits schreef:Slik je je Efexor tegen depressies en/of een angststoornis? En hoeveel is voor jou veel?
Beide, vrees ik. Paniekstoornis komt altijd terug (zwaar) boven als ik geen SSRI of SNRI slik (maar indien wel en ik hou mijn aangeleerde "truukjes" in mijn hoofd indien ik toch een aanval krijg, dan is het de laatste jaren wel enorm goed onder controle)..laatste dosis verhogingen waren vooral ivm depressie.
Heb 1 zware depressie gehad van enkele jaren (opgenomen geweest enzo), inmiddels gaat het beter, maar ik heb zo mijn periodes :/
At this moment, all is pretty well
Maar ik neem nu ook wel 150mg (vertraagde afgifte) 's morgens, en 150mg (vertraagd) rond 15u.
Dus nou ja, da's redelijk op't randje, echt ophogen gaat ni meer gaan denkik.
Albert Einstein schreef:
SnakeGirl schreef:Ga daar toch nog effe afblijven, trip duurt me op zich te lang. Misschien is 2-CB wel een betere optie (meer visual, minder mindfucking had ik begrepen? Want ik krijg het al op men zenuwen van men gedachtengang bij weed), en korter.
Maar daarvoor moet ik nog effe nazoeken hoe dat zit met de interactie met SNRI's.
Albert Einstein schreef:
Trippie schreef:Maat van me heeft een paar keer LSD genomen toen hij op eens SNRI-kuur zat, en ook een paar keer zonder. Geen duidelijke direkte negatieve gevolgen van gemerkt maar het effect was duidelijk anders volgens hem. Hij tripte heel oppervlakkig met SNRI's in vergelijking met zonder, zei hij.
Om dat maar even toe te voegen.
Albert Einstein schreef:
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Maurits schreef:Mocht je toch onverwacht in een bad-trip geraken, dan is het heel handig om snel werkende benzo's bij de hand te hebben. Xanax werkt goed tegen angst.
Ook anti-psychotica als Seroquel zijn in zo'n geval erg handig.
Ik herken mezelf in veel van je angsten én de behoefte een keer te gaan trippen. Ik zou me -als je gaat trippen- goed voorbereiden. Dat betekent in ieder geval om voldoende benzo's en anti-psychotica achter de hand te hebben.
- Martin TG. Serotonin syndrome. Ann Emerg Med. Nov 1996;28(5):520-6.LSD has been found to be responsible for triggering serotonin syndrome in patients already using precipitating drug combinations (serotonin precursors or agonists, serotonin-release stimulators, selective serotonin reuptake inhibitors [SSRIs], nonselective serotonin-reuptake inhibitors, nonspecific inhibitors of 5-HT metabolism).
- Chronic Administration of Serotonergic Antidepressants Attenuates the Subjective Effects of LSD in Humans (1995)This study investigates the possible interactions of antidepressant agents and hallucinogens in humans through structured interviews using a standardized questionnaire.
[...]
Twenty-eight out of 32 subjects (88%) who had taken an antidepressant with inhibitory effects on serotonin (5-HT) reuptake (fluoxetine, paroxetine, sertraline, trazodone) for over 3 weeks had a subjective decrease or virtual elimination of their responses to LSD. An additional subject who had taken fluoxetine for only 1 week had an increased response to LSD.
- Qualitative review of serotonin syndrome, ecstasy (MDMA) and the use of other serotonergic substances: hierarchy of risk (2007)Lysergic acid (LSD) is structurally similar to serotonin and this characteristic contributes to its serotonergic potency. The precise mechanism of action of LSD is uncertain, but it is thought to have agonistic and antagonistic effects on serotonin [63,64]. LSD has been implicated in serotonin syndrome but whether it can precipitate symptoms severe enough to be life threatening is yet to be established [27,29,65]. The full extent of interaction of LSD with serotonergic agents, including ecstasy and other illicit drugs, is largely unknown.
SnakeGirl schreef:Ow.. da's wel belangrijk nieuws, want dat staat in tegenstelling tot wat hier eerder werd gepost of wat ik zelf al gevonden had op het Internet.
MDMA zal ik wellicht nooit kunnen proberen, hoewel dat zoiets is dat je naar het schijnt eens moet hebben ervaren. Te gevaarlijk (en schijnt toch niet te werken)
Tenzij ik ooit van de SNRI zal afgeraken, maar die kans is erg klein. (maar hopen mag!)
Mij was mij hier (en elders op Internet) wijsgemaakt dat stoffen als LSD of 2CB (waar ik nu meer interesse in heb, LSD zie ik echt niet meer zitten, laat maar), niet per se serotonine vrijmaken maar deze eerder nabootsen.. en dat er geen risico was.
Ik lees wel op vele plaatsen dat een SNRI een 2CB trip vermindert, maar goed, dat vind ik niet erg voor een eerste trip, dan wil ik toch voorzichtig beginnen.
Maar bedankt om me erop te wijzen dat er toch een risico kan aanwezig zijn.. ik ga je artikeltje ook meteen eens lezen, seems interesting.
Nu ja, ik heb wellicht al eerder zogenaamd "risicovolle" dingen gedaan, zoals DXM tot op plateau 2 (verder ga ik niet), en dat kan ook een risico vormen.. wat niet wil zeggen dat ik het ongeluk moet gaan opzoeken
Albert Einstein schreef:
SnakeGirl schreef:Bijkomend vraagje, misschien weet iemand van jullie ervaren trippers dit.. ik begrijp inmiddels (uit dat onzin topic en eigen leeswerk), dat een antipsychoticum zoals Seroquel in geval van bad trip/duurt te lang/nood aan slaap, wel degelijk een trip kan killen (of minstens verminderen), en begrijp nu ook waarom (reguleert niet enkel dopamine maar is ook een serotonine antagonist). Echter, heeft iemand hier ervaring mee en hoe goed werkt dit?
Ik heb enkele BK-2CB onderweg, bij men andere bestelling toegevoegd. Had voornamelijk gelezen dat het effect wel is zoals 2-CB (waar ik dus niet aan geraak). Echter, wat ik te laat had gelezen, was dat de werkingsduur een stuk langer is, tot zo'n 12u. Nou dat is me voor gelijk welke drug al wat veel want ik word het na enkele uurtjes beu (vandaar, LSD lijkt me ookal te lang), laat staan voor een eerste ervaring.
Best laten liggen die handel, of kan ik perfect die trip killen (eens het beu), en gewoon gaan sllapen met een goede dosis Seroquel (en eventueel nog wat Eti? Iemand al geprobeerd?
Ik heb hier nu enkel Dipiperon (off-label) liggen en daar zou ik toch niet op durven vertrouwen. Is echt zo licht dat ik er niks van voel, laat staan rustig worden (de reden dat ze het voorschrijven).. dus ik had enigzins verwacht vanavond met een voorschrift voor Seroquel buiten te komen (krijg bijna geen paniekaanvallen meer, maar voor als ze er zijn), dat horen ze alleszins liever dan een vraag om benzo's.. maar, brute pech, psych ziek.
Albert Einstein schreef:
Albert Einstein schreef:
Druks schreef:Zeg, jij bent toch een ICT'er? Dan heb je toch ook wel gehoord van het darknet enzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten