Einstein schreef:Volgens mij word je een soort filosofische mongool als je te vaak LSD in jezelf gooit
Einstein schreef:Volgens mij word je een soort filosofische mongool als je te vaak LSD in jezelf gooit, plus wat Petrovic zegt.
Einstein schreef:Volgens mij word je een soort filosofische mongool als je te vaak LSD in jezelf gooit, plus wat Petrovic zegt.
Special K schreef:Einstein schreef:Volgens mij word je een soort filosofische mongool als je te vaak LSD in jezelf gooit, plus wat Petrovic zegt.
Yep , dit zeker! Had ook dat gevoel een beetje , zeker na enkele trips op zéér korte termijn..
Maar mijn vraag is toch wel, hoevaak is te vaak?
Lµs. D schreef:echter soms wel lichte HPPD gehad die binnen een maand weer weg was
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Aaltje schreef:Niet doen.
Je raakt op den duur je link kwijt met de mensen die op het "mainstream" niveau zitten en na een tijdje word je gewoon echt raar.
En uiteindelijk gaat Tomzeur je uitlachen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Aaltje schreef:Niet doen.
Je raakt op den duur je link kwijt met de mensen die op het "mainstream" niveau zitten en na een tijdje word je gewoon echt raar.
Trippie schreef:Aaltje schreef:Niet doen.
Wel, nu na die 2 weken heb ik eerlijk gezegd juist meer het gevoel extroverter en socialer te zijn geworden. Dit mischien omdat ik me gewoon beter in mijn vel voel.
Petrovic schreef:Vijf keer in twee weken tijd. Heb je serieus geen andere dingen te doen om die tijd op te vullen? Ik bedoel, met die frequentie merk je er toch weinig van?
Trippie schreef:En van tolerantie heb ik raar genoeg nog niets gemerkt...
megatrippie schreef:IK begrijp je goed. Alleen al die waarschuwingen zijn er niet voor niets. Je hebt over het algemeen gewoon tijd nodig op de boel te verwerken. Tevens ga je het allemaal te gewoon vinden. De eerste keer is ultra spannend en de keren er na kijk je alleen nog maar uit naar het trippen en zie je geen risico's meer. Ik wil je nu geen angst aanpraten maar wil je wel op de hoogte stellen dat juist mensen die zeer frequent trippen een veel hoger risico lopen om een keer bad te gaan. Tevens loop je een groot risico HPPD op te lopen. Bij sommige mensen is dat zo weer weg maar er zijn er genoeg die ettelijke jaren last van hebben of erger nog voor altijd.
Derealisatie en/of depersonalisatie kan gaan voorkomen maar dat is iets wat per persoon zal verschillen.
Met andere woorden mijn advies is probeer te matigen en laat elke keer een bijzondere gebeurtenis zijn. LSD is geweldig laat het ook voor jou altijd geweldig zijn.
Trippie schreef:Aaltje schreef:Niet doen.
Wel, nu na die 2 weken heb ik eerlijk gezegd juist meer het gevoel extroverter en socialer te zijn geworden. Dit mischien omdat ik me gewoon beter in mijn vel voel.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:
Dat heb ik ook gehad. Ik heb nooit 5 keer op 2 weken getript, maar soms scheelde het toch weinig.
Het is allemaal heel leuk en doenbaar, tot je eens tript terwijl je vorige trip nog niet verwerkt is. Ik ben na die trip compleet introvert en asociaal geworden...
LSD is echt geen speelgoed. Het kan 100 keer perfect gaan en 1 keer slecht, maar die ene keer kan alles zo hard verpesten
ben wel benieuwd naar die ene trip
MushRockker schreef:Ivo schreef:
Dat heb ik ook gehad. Ik heb nooit 5 keer op 2 weken getript, maar soms scheelde het toch weinig.
Het is allemaal heel leuk en doenbaar, tot je eens tript terwijl je vorige trip nog niet verwerkt is. Ik ben na die trip compleet introvert en asociaal geworden...
LSD is echt geen speelgoed. Het kan 100 keer perfect gaan en 1 keer slecht, maar die ene keer kan alles zo hard verpesten
ben wel benieuwd naar die ene trip
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Russ schreef:ben wel benieuwd naar die ene trip
Makkelijk gezegd tot het zover is. Totdat je zelfs nog iets interessants kan terugvinden in je vingers afhakken terwijl je ermee bezig bent is het bij een echte badtrip niet mogelijk om er op een "benieuwde" mannier naar te kijken, het enige wat ik eraan gehad heb is leren ze te vermijden.
Ontopic:
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat iemand op zulke regelmatige basis tript als boven beschreven staat zonder nadelen te ondervinden, niets is eenzijdig goed of slecht, ook trippen niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten