No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Rups schreef:ONTIEGELIJK veel zin maar ik heb echt een idee heb waar de fuck ik weer nieuwe acid vandaan moet plukken.... Everyone stops selling it it seems...
Saikedellik schreef:Rups schreef:ONTIEGELIJK veel zin maar ik heb echt een idee heb waar de fuck ik weer nieuwe acid vandaan moet plukken.... Everyone stops selling it it seems...
Zullen wij eens samen gaan trippen dan?
Rups schreef:ONTIEGELIJK veel zin maar ik heb echt een idee heb waar de fuck ik weer nieuwe acid vandaan moet plukken.... Everyone stops selling it it seems...
Tripkip schreef:Rups schreef:ONTIEGELIJK veel zin maar ik heb echt een idee heb waar de fuck ik weer nieuwe acid vandaan moet plukken.... Everyone stops selling it it seems...
Same problem... alhoewel het zou wel moeten lukken maar dat wordt een nare ontmoeting met een of andere kerel in de ghetto van West-Vlaanderen dus ik pas wel even.
Maxtacy schreef:Tripkip schreef:Rups schreef:ONTIEGELIJK veel zin maar ik heb echt een idee heb waar de fuck ik weer nieuwe acid vandaan moet plukken.... Everyone stops selling it it seems...
Same problem... alhoewel het zou wel moeten lukken maar dat wordt een nare ontmoeting met een of andere kerel in de ghetto van West-Vlaanderen dus ik pas wel even.
Ow gelukkig, dan ben ik niet de enige die niet normaal aan zn drugs kan komen >.<
Rups schreef:Saikedellik schreef:Rups schreef:ONTIEGELIJK veel zin maar ik heb echt een idee heb waar de fuck ik weer nieuwe acid vandaan moet plukken.... Everyone stops selling it it seems...
Zullen wij eens samen gaan trippen dan?
Gezellig ! ^^ Ik heb nog goedkope dingen uit de euroshop die erg vet zijn ivm. visuals, en dan in t bos
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten