LuchtiNgtoetje schreef:Ik heb sowieso geen ananassnijder dus ja :/
Exceptional Insight schreef:Zonnig weer, veel groen, weinig mensen. That's it.
LuchtiNgtoetje schreef:Ik heb sowieso geen ananassnijder dus ja :/
Tripkonijn schreef:In het zonnetje op een grasveld niet te veel mensen die passeren
Want soms kan je wel eens voorhebben dat er een oude voorbijganger met je begint te praten en dan moet je je nog normaal kunnen houden
Of anders shoppen als je aan het trippen bent (klinkt raar) maar ik vind da serieus fijn die ervaring is zo intens
Drientje schreef:NIET naar de Hema gaan.
Ik ging bijna bad.
Tripkonijn schreef:Drientje schreef:NIET naar de Hema gaan.
Ik ging bijna bad.
arme jij!
Ik ga wel naar winkels waar ik mijn weg ongeveer ken want anders lijkt het echt een doolhof voor mij
LuchtiNgtoetje schreef:Tripkonijn schreef:Drientje schreef:NIET naar de Hema gaan.
Ik ging bijna bad.
arme jij!
Ik ga wel naar winkels waar ik mijn weg ongeveer ken want anders lijkt het echt een doolhof voor mij
hmm.. dat moet een vrouwending zijn?
Tripkonijn schreef:Nee ik bedoel eigenlijk supermarkten en muziekwinkels etc... en sommige kledingswinkels
LuchtiNgtoetje schreef:Tripkonijn schreef:Nee ik bedoel eigenlijk supermarkten en muziekwinkels etc... en sommige kledingswinkels
je snapt wel dat shoppen voor mannen stressvol is he. is onderzocht en bewezen.
Tripkonijn schreef:LuchtiNgtoetje schreef:Tripkonijn schreef:Nee ik bedoel eigenlijk supermarkten en muziekwinkels etc... en sommige kledingswinkels
je snapt wel dat shoppen voor mannen stressvol is he. is onderzocht en bewezen.
dan zal ik een vrouwen trekje hebben meu
like I care
LuchtiNgtoetje schreef:ooooh. zal ik je eerlijk zeggen, ik dacht dat je een vrouw was
LuchtiNgtoetje schreef:
ooooh. zal ik je eerlijk zeggen, ik dacht dat je een vrouw was
Drientje schreef:LuchtiNgtoetje schreef:
ooooh. zal ik je eerlijk zeggen, ik dacht dat je een vrouw was
Associatie rabbithole?
Sublimo schreef:Ik heb niet echt een vaste favoriete setting, die verandert toch constant.
25tolife schreef:Sublimo schreef:Ik heb niet echt een vaste favoriete setting, die verandert toch constant.
Haha lekker makkelijk
Sublimo schreef:25tolife schreef:Sublimo schreef:Ik heb niet echt een vaste favoriete setting, die verandert toch constant.
Haha lekker makkelijk
Ik hou wel van gekke settings.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten