25tolife schreef:
Moest er nog bij
Delysid_Vicious schreef:nummer 2
DrippTone schreef:In de openlucht, met een mooi vuur, live muziek(didge/mondharp/percussie/gitaar), lieve vrolijke en open mensen.
vaarklaas schreef:DrippTone schreef:In de openlucht, met een mooi vuur, live muziek(didge/mondharp/percussie/gitaar), lieve vrolijke en open mensen.
klinkt bijna als een utopie.. live muziek of zang doet het m inderdaad zo goed.
Bij thuis trippen is een opgeruimd huis, kaarslicht en goede zit en lig mogelijkheden een aantal basisingrediënten.
Op een een druk housefeest trippen heb ik zelf nooit begrepen.. ik vraag me af; is er een grote groep die dat doet?
Einstein schreef:In een winkel, doelloos ronddwalend omdat je ballonnen nodig hebt voor lachgas
Claviceps schreef:Minus alle toeristen heerlijk in je eentje daar trippen/chillen lijkt mij een echte top vakantie
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Mr T. schreef:Met alle ramen open achter de tekentafel, een bak tomaten en een fles water binnen handbereik.
TRAVOLTA schreef:Mr T. schreef:Met alle ramen open achter de tekentafel, een bak tomaten en een fles water binnen handbereik.
ik heb in mn vorige trip nog getekend maar dat heef ttoch een heel raar resultaat gegeven haha.
kwam er ook vooral door dat ik me niet kon focussen op de tekening in het algemeen maar op elk lijntje apart waardoor het een grote chaos is geworden.
elke streep vertelde zijn eigen verhaal, terwijl als ik weer eens afstand van het doek nam bleek het allemaal nergens op te slaan! 't is wel een leuk aandenken alleen niet iets wat ik aan de muur zou hangen
Exceptional Insight schreef:Zonnig weer, veel groen, weinig mensen. That's it.
Dreuge schreef:Exceptional Insight schreef:Zonnig weer, veel groen, weinig mensen. That's it.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten