Violet Thunder schreef:Fat Freddy. Ben echter een aantal dagen blijven hangen in de trip, ga deze zegels dus niet meer nemen. Ik begrijp dat het natuurlijk onzin is, LSD is LSD. De zegels waren ook getest. Maar toch, het idee dat het door de Fat Freddy batch kwam vind ik niet prettig. Liever het zekere voor het onzekere.
Delysid schreef:Ganesha-print
)FRESH schreef:Aardbei! 100mics Eigenlijk wel een prima dosering en geen gekut met halfjes bijv.
Naturelover schreef:Die een forummember wiens naam me even niet wil binnenschieten als avatar gebruikt. Een maan en fietsend manneke. Getest op 50-60 mcg en een keer 3 stuks gebruikt, wat een beste trip gaf Edit: Daytripper is de betreffende DF-er met de avatar
elbereth93 schreef:Hey hey,
Aankomende kerstvakantie mijn eerste keer LSD ! Woepie! Ik vroeg me af of iemand de zegel herkent en er iets over kan zeggen? Er staat een paddo op in de kleuren van de Nederlandse vlag
elbereth93 schreef:Ah oke, thanks man ! Dat is wel veel of niet? Of valt dat wel mee?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Een soort olifant budha
Perry schreef:Prototype schreef:Een soort olifant budha
Ganesha
Hindoeïstische God, die na haar(?) onthoofding een olifantenhoofd heeft verkregen en verder leefde. Zoiets.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Poseidon schreef:Als je aan deze likt absorbeer je het licht van de volle maan en wordt je een weerwolf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten