Pascal schreef:Maya
Voorkant:
Achterkant:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
LuchtiNgtoetje schreef:maar eigenlijk geld hier toch hetzelfde als bij XTC, gewoon laten testen is veel beter dan er vanuit gaan dat de print je verteld wat het is?
Pascal schreef:LuchtiNgtoetje schreef:maar eigenlijk geld hier toch hetzelfde als bij XTC, gewoon laten testen is veel beter dan er vanuit gaan dat de print je verteld wat het is?
Ja, want die zegels van Fresh ken ik ook in een 150ug vorm. Voordat je 't weet heb je 300ug binnen, in plaats van je verwachte 120ug.
LuchtiNgtoetje schreef:maar eigenlijk geld hier toch hetzelfde als bij XTC, gewoon laten testen is veel beter dan er vanuit gaan dat de print je verteld wat het is?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:LuchtiNgtoetje schreef:maar eigenlijk geld hier toch hetzelfde als bij XTC, gewoon laten testen is veel beter dan er vanuit gaan dat de print je verteld wat het is?
Tuurlijk geldt hier hetzelfde, maar blottervellen zien er gewoon veel beter uit dan pillen
LuchtiNgtoetje schreef:Ivo schreef:LuchtiNgtoetje schreef:maar eigenlijk geld hier toch hetzelfde als bij XTC, gewoon laten testen is veel beter dan er vanuit gaan dat de print je verteld wat het is?
Tuurlijk geldt hier hetzelfde, maar blottervellen zien er gewoon veel beter uit dan pillen
dat is zekerweten waar, vooral van die hele vellen. Iemand op het oude forum wilde er eentje inlijsten, vond ik echt een gaaf idee
LuchtiNgtoetje schreef:Pascal schreef:LuchtiNgtoetje schreef:maar eigenlijk geld hier toch hetzelfde als bij XTC, gewoon laten testen is veel beter dan er vanuit gaan dat de print je verteld wat het is?
Ja, want die zegels van Fresh ken ik ook in een 150ug vorm. Voordat je 't weet heb je 300ug binnen, in plaats van je verwachte 120ug.
en dat is op zn minst gezegd, niet wenselijk.
Drientje schreef:Ik heb nog nooit zo fakking fijn getript als op een maya! Getest op 180 mics en toevallig heb ik een lijntje lopen nu met iemand die denkt ze te pakken te kunnen krijgen maar wat the fuck, die waren zo helder! Wat heb ik toen een vette visuals gehad zeg.
Nooit meer gehad daarna.
Drientje schreef:Ik heb nog nooit zo fakking fijn getript als op een maya! Getest op 180 mics en toevallig heb ik een lijntje lopen nu met iemand die denkt ze te pakken te kunnen krijgen maar wat the fuck, die waren zo helder! Wat heb ik toen een vette visuals gehad zeg.
Nooit meer gehad daarna.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:LSD is toch gewoon LSD, daar zijn voor zover ik weet geen verschillende soorten van?
lolnoob schreef:LSD is toch gewoon LSD, daar zijn voor zover ik weet geen verschillende soorten van?
Petrovic schreef:Albert hoffman op die fiets. Julie kennen ze wel.
Petrovic schreef:Albert hoffman op die fiets. Julie kennen ze wel.
lolnoob schreef:Drientje schreef:Ik heb nog nooit zo fakking fijn getript als op een maya! Getest op 180 mics en toevallig heb ik een lijntje lopen nu met iemand die denkt ze te pakken te kunnen krijgen maar wat the fuck, die waren zo helder! Wat heb ik toen een vette visuals gehad zeg.
Nooit meer gehad daarna.
LSD is toch gewoon LSD, daar zijn voor zover ik weet geen verschillende soorten van?
Drientje schreef:Petrovic schreef:Albert hoffman op die fiets. Julie kennen ze wel.
Vrienden van me noemen trippen daarom fietsen.
25tolife schreef:Haha oke dan! Ik ga zo anders wel even fietsen misschien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten