spacelord schreef:
heb deze ook spacelord, zouden 160mics moeten zijn
spacelord schreef:
Arthur King schreef:Ik geloof dat die beertjes meestal rond de 60µg zijn. Maar aangezien je niet kan testen neem je beter eerst een halfje.
Arthur King schreef:Ik geloof dat die beertjes meestal rond de 60µg zijn. Maar aangezien je niet kan testen neem je beter eerst een halfje.
snuifduif schreef:Ik heb gisteren voor het eerst lsd gedaan (avatar) maar ik had niet echt zulke visuals als ik gehoopt had. Ik dacht dat het nog intenser dan truffels zou zijn maar helaas. Ik had de vorige dag nog wel mdma gedaan, heeft dit invloed op de werking van lsd? Sinds lsd heel erg op het serotonine molecuul lijkt.
snuifduif schreef: Ik had de vorige dag nog wel mdma gedaan, heeft dit invloed op de werking van lsd? .
Destiny schreef:
snuifduif schreef:Weer matige visuals, alleen maar vervormingen.
DrippTone schreef:snuifduif schreef:Weer matige visuals, alleen maar vervormingen.
Wat versta jij onder visuals dan?
Ik zou de volgende keer de dosis opschroeven. En niet te kort achter elkaar gebruiken. 1 weekje er tusse is wel weinig.
snuifduif schreef:Tja ik had wel visuals, dat dingen een beetje draaien en vervormen maar toch niet zoals met truffels. Van die hele sterke kleuren patronen enzo.
Toch vind ik lsd leuker dan truffels.
TheFuckingDutchman schreef:Boeddha's. Schijnbaar 100 µg. Moet ze zelf ook nog testen.
Sublimo schreef:Crupke schreef:Sublimo schreef:Shiva !
?
Deze had ik de laatste keer.Spoiler! :
spacelord schreef:
segfault schreef:Deze print is het
berten schreef:segfault schreef:Deze print is het
Hey segfault, heb je toevallig uitslagen van deze zegels? Dealer zei 160ùg maar aangezien ik ze niet kan testen hoopte ik of jij toevallig de sterkte weet? Visueel vind ik ze alleszins sterk genoeg om rond de 150 te zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten