ziggy schreef:ik ben zelf ook 16 en wil de vakantie ook gaan proberen ik zou het zelf gwn proberen wat maakt het uit of je nu 16 of 19 ofzo bent
ziggy schreef:ja dat klopt aan de enne kant ook weer wel maar drinken wiet enzo is ook niet goed voor je en dat doe ik ook al dus 1x lsd of 2c-b ofzo kan dan ook wel
ziggy schreef:ja dat klopt aan de enne kant ook weer wel maar drinken wiet enzo is ook niet goed voor je en dat doe ik ook al dus 1x lsd of 2c-b ofzo kan dan ook wel
ziggy schreef:hz wachten leef elke dag alsof het de laaste is miss loop morgen onder een vrachtwagen
ziggy schreef:hz wachten leef elke dag alsof het de laaste is miss loop morgen onder een vrachtwagen en dan ben ik dood en dan heb ik er spijt van dat ik nooit heb gedaan
Ano schreef:ziggy schreef:ja dat klopt aan de enne kant ook weer wel maar drinken wiet enzo is ook niet goed voor je en dat doe ik ook al dus 1x lsd of 2c-b ofzo kan dan ook wel
leuke manier van denken heb je. ik drink en blow ook, laat ik eens dagelijks heroïne gaan spuiten, dat kan natuurlijk ook wel.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten