Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor ziggy » wo jun 25, 2014 1:33 pm

ik ben zelf ook 16 en wil de vakantie ook gaan proberen ik zou het zelf gwn proberen wat maakt het uit of je nu 16 of 19 ofzo bent
ziggy
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: wo jun 25, 2014 1:06 pm

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor Hassan » wo jun 25, 2014 1:35 pm

ziggy schreef:ik ben zelf ook 16 en wil de vakantie ook gaan proberen ik zou het zelf gwn proberen wat maakt het uit of je nu 16 of 19 ofzo bent


oke, dit verklaard een hoop. het maakt erg veel uit. denk aan niet volgroeide hersenen bijvoorbeeld. ik ben er ook te vroeg me begonnen en ben zelf ook pas 18, maar wacht er nog ff mee knul
Hassan
Offline
 

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor ziggy » wo jun 25, 2014 1:39 pm

ja dat klopt aan de enne kant ook weer wel maar drinken wiet enzo is ook niet goed voor je en dat doe ik ook al dus 1x lsd of 2c-b ofzo kan dan ook wel
ziggy
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: wo jun 25, 2014 1:06 pm

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor Hassan » wo jun 25, 2014 1:41 pm

ziggy schreef:ja dat klopt aan de enne kant ook weer wel maar drinken wiet enzo is ook niet goed voor je en dat doe ik ook al dus 1x lsd of 2c-b ofzo kan dan ook wel


leuke manier van denken heb je. ik drink en blow ook, laat ik eens dagelijks heroïne gaan spuiten, dat kan natuurlijk ook wel. :#:
Hassan
Offline
 

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor Hassan » wo jun 25, 2014 1:41 pm

ziggy schreef:ja dat klopt aan de enne kant ook weer wel maar drinken wiet enzo is ook niet goed voor je en dat doe ik ook al dus 1x lsd of 2c-b ofzo kan dan ook wel


leuke manier van denken heb je. ik drink en blow ook, laat ik eens dagelijks heroïne gaan spuiten, dat kan natuurlijk ook wel. :#:
Hassan
Offline
 

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor Fool » wo jun 25, 2014 1:42 pm

Tussen LSD en 2C-B zit qua mentale heftigheid dan ook nog een behoorlijk verschil.

Als ik op mijn 19e terugkijk naar hoe ik 16 was, dan was dat echt een wereld in verschil qua gedrag. Uit je andere posts maak ik ook al op dat je misschien beter nog een paar jaartjes kunt wachten. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor ziggy » wo jun 25, 2014 1:48 pm

hz wachten leef elke dag alsof het de laaste is miss loop morgen onder een vrachtwagen en dan ben ik dood en dan heb ik er spijt van dat ik nooit heb gedaan
ziggy
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: wo jun 25, 2014 1:06 pm

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor Hassan » wo jun 25, 2014 1:50 pm

ziggy schreef:hz wachten leef elke dag alsof het de laaste is miss loop morgen onder een vrachtwagen


doe dat, graag.

waarom vraag je advies aan ons?
Hassan
Offline
 

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor Fool » wo jun 25, 2014 2:24 pm

ziggy schreef:hz wachten leef elke dag alsof het de laaste is miss loop morgen onder een vrachtwagen en dan ben ik dood en dan heb ik er spijt van dat ik nooit heb gedaan

Dan heb je ook geen spijt meer, want dan ben je dood. :#:

De kans is veel groter dat je de komende paar jaren niet onder een vrachtwagen loopt, en dan ben je de rest van die jaren blij dat je nog even gewacht hebt.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor Prototype » wo jun 25, 2014 5:56 pm

Ano schreef:
ziggy schreef:ja dat klopt aan de enne kant ook weer wel maar drinken wiet enzo is ook niet goed voor je en dat doe ik ook al dus 1x lsd of 2c-b ofzo kan dan ook wel


leuke manier van denken heb je. ik drink en blow ook, laat ik eens dagelijks heroïne gaan spuiten, dat kan natuurlijk ook wel. :#:

:#:
Ik snap zijn redenatie best.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor Perry » wo jun 25, 2014 6:21 pm

Ik snap zijn redenatie ook wel, maar hij beseft niet dat als je niet klaar bent voor een heftig psychedelicum als LSD en je het toch doet, dat dit bij het eerste gebruik veel extremere gevolgen kan hebben voor het verdere leven.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor Ali G » wo jun 25, 2014 8:03 pm

Daar komt hij vanzelf wel achter dan. Darwin would say YES
R.E.S.T.E.C.P! Do ya even know wha it spellz?
Avatar gebruiker
Ali G
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 469
Geregistreerd: zo maart 30, 2014 12:20 pm
Woonplaats: Staines Ghetto

Re: Zou ik LSD proberen op mijn 16 jaar?

Berichtdoor djeemen » vr jun 27, 2014 2:59 pm

Hij moet een lage dosis truffels combineren met lachgas, en dan z'n ogen sluiten. Dan bereikt hij wat hij wil denk ik zonder al teveel gevaar als de dosis truffels laag zijn.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner