muz1k schreef:Gelukkig ben ik altijd aandachtsgeil dus voor mij is het ideaal, al val ik over het algemeen toch wel op. Liever opvallen dan ergens in een hoekje autistisch staan, maar iedereen heeft zo zijn eigen ding.
Ragnarok schreef:muz1k schreef:Gelukkig ben ik altijd aandachtsgeil dus voor mij is het ideaal, al val ik over het algemeen toch wel op. Liever opvallen dan ergens in een hoekje autistisch staan, maar iedereen heeft zo zijn eigen ding.
Je weet dat er tussen je debiel uitdossen omwille van aandacht en stil in een hoekje staan ook nog iets zit he? Je kunt ook gewoon lekker losgaan in je normale kleren bijvoorbeeld.
LuchtiNgtoetje schreef:ik neem mn 3d bril mee. daar herken je mij wel aan.. sowieso weer meeten met ragnarok en rabbithole hoop ik
Rabbithole schreef:LuchtiNgtoetje schreef:ik neem mn 3d bril mee. daar herken je mij wel aan.. sowieso weer meeten met ragnarok en rabbithole hoop ik
Aber natürlich meine Luchtige Dessert!
LuchtiNgtoetje schreef:Rabbithole schreef:LuchtiNgtoetje schreef:ik neem mn 3d bril mee. daar herken je mij wel aan.. sowieso weer meeten met ragnarok en rabbithole hoop ik
Yay! Jullie zijn al is geweest in de Gashouder he? Ik niet namelijk dus ik zou niet weten waar we af moeten spreken
LuchtiNgtoetje schreef:Rabbithole schreef:LuchtiNgtoetje schreef:ik neem mn 3d bril mee. daar herken je mij wel aan.. sowieso weer meeten met ragnarok en rabbithole hoop ik
Yay! Jullie zijn al is geweest in de Gashouder he? Ik niet namelijk dus ik zou niet weten waar we af moeten spreken
FRESH schreef:LuchtiNgtoetje schreef:ik ga morgen. sorry man
What a shame
Rabbithole schreef:Vanavond!!![]()
![]()
knolselderij schreef:moet me toch schamen dat ik nog nooit awake in amsterdam heb mee gemaakt
LuchtiNgtoetje schreef:knolselderij schreef:moet me toch schamen dat ik nog nooit awake in amsterdam heb mee gemaakt
Best wel ja. Het was mijn eerste keer in de gashouder en damn.. wat een vette locatie zeg! De akoestiek is ook briljant en de muziek op zondag was heerlijk![]()
LuchtiNgtoetje schreef:knolselderij schreef:moet me toch schamen dat ik nog nooit awake in amsterdam heb mee gemaakt
Best wel ja. Het was mijn eerste keer in de gashouder en damn.. wat een vette locatie zeg! De akoestiek is ook briljant en de muziek op zondag was heerlijk![]()
RobTrip schreef:LuchtiNgtoetje schreef:knolselderij schreef:moet me toch schamen dat ik nog nooit awake in amsterdam heb mee gemaakt
Er is veel verschil in meningen omtrent de akoestiek volgens mij. Er zijn ook zat mensen die het helemaal kut vinden en het maar een ronde bol ofzo vinden. Ben er zelf nog niet geweest trouwesn
Rabbithole schreef:Hm, ik vind het meer een hoekige bol..
Demotivated schreef:Nice, die set van panpot was echt monsterlijk!
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten