_O_
Hendrik272 schreef:Verder ook behoorlijk benieuwd naar Voices from the lake, schijnt redelijk deep te gaan
BOOBS schreef:Mij zie je bij len fake, adam breyer, pan-pot en gaiser
knolselderij schreef:BOOBS schreef:Mij zie je bij len fake, adam breyer, pan-pot en gaiser
len tevaakhier?
had je toch hoger ingeschat dan len faki
BOOBS schreef:Hmm klinkt wel minder idd. Maar ik heb met mezelf wel afgesproken dit keer niet krampachtig aan bepaalde artiesten te klampen. Dat heen er weer geren vind ik toch erg vervelend. En als iets kut is loop ik gewoon weg naar de volgende stage enz enz
Dreuge schreef:nu kan boobie nooit meer van die artiest genieten omdat hij de hele tijd op gaat letten hoe hij naar zichzelf staat te wijzen
BOOBS schreef:Sowieso dat ik alleen naar de fesrivals ervan ga eens pet jaar. Stelletje uitbuiters
Dreuge schreef:BOOBS schreef:Sowieso dat ik alleen naar de fesrivals ervan ga eens pet jaar. Stelletje uitbuiters
als je je 1x per jaar in je reet laat neuken en ervan geniet ben je nog steeds gay
Koekwaus schreef:@Boobs; gewoon een fokking mooi festival, mooie line up en betaalbaar. Ja wel (te) groot en commercieel etc etc, maar bottom line 50 pleuro's is een mooie prijs.. Dus ik snap al dat gezever niet zo er zijn andere festivals die in dezelfde prijs-range zitten en een stuk minder aanbieden.
@Dreuge; slaat als een tang op een varken en er zijn ook talloze sm-scenario's e.d. denkbaar waar er geen tweede man aan te pas komt in je voorbeeld (ik spreek overigens niet uit ervaring).
Mbt tot het topic; ik heb al weer veel zin in AwakeFest, kan me ook niet zo goed voorstellen dat ik het een keertje oversla als ik niet op vakantie ga oid, vermaak me er altijd prima. Indoor sla ik wel eens over, maar hoor ik de setjes terug heb ik er vaak toch weer spijt van. Zijn er hier meer mensen die gaan a.s. zaterdag?
Hendrik272 schreef:Dat een hoop mensen weinig interesse hebben voor de muziek en de helft (wss nog veel minder dan de helft) van de artiesten niet kennen hou je helaas altijd op zulke grote feesten.
Koekwaus schreef:Ik ga juist voor de muziek.. Ben het met je eens dat kleinschaliger vaak gezelliger betekent. Ik baal ook dat rockit open air dr niet meer is bijvoorbeeld, hele fijne sfeer daar. Maar ik vind wel dat artiesten vaak hun beste sets draaien op grote festivals en er soms met de pet naar gooien op kleinere feesten. Mysteryland spuug ik op (vooral vanwege de security), maar luister maar eens naar de setjes uit de technotent die zijn bij vlagen geniaal. Dus ben je connaisseur dan ben je naar mijn idee ook af en toe bij de grotere festivals.
Denk ook gewoon dat het iets 'Nederlands' is om te kakken op alles wat succesvol is. Ik vind het geen capital sin ook met Marcel Dettman & Ben Klock. Ik kan me zelf wel iets voorstellen bij dat november-december verhaal. Het is erg kort op elkaar en juist als je zo tegen het grote-namen-festijn bent moet je niet willen dat derden de line up (gedeeltelijk) van Awakenings gaan over nemen.
My 2 cents, klaar voor zaterdag
Hendrik272 schreef:Setjes in clubavonden naar mijn mening absolut niet slechter dan een set op een groot festival. Dj-set is op een clubavond vaak langer en een liveset kan met een kleiner publiek veel beter naar de hand van het publiek en de sfeer op dat moment gedraaid worden.
Dat hele Dettman&Klock verhaal vindt ik al helemaal bullshit. Die avonden verkopen altijd wel uit, ookal staan ze een maand eerder in dezelfde stad. NL is niet zo groot en voor de grootste namen nemen nogal een hoop mensen de moeite om naar de andere kant van t land te reizen.
Hendrik272 schreef:Haha wij gaan het over beter best doen voor groter publoek etc. niet eens worden
Dat het een hele fijna dag gaat worden staat vast! PAS afgelopen jaar tijdens ADE gezien, te hard voor mij. LBS check ik deze vakantie al 2x ergens anders en Jeff Mills in september all night long. Gaan we elkaar weinig tegen komen Als het weer zulk gaat worden als mn iphone nu voorspelt sta ik de hele dag lekker in area A te spacen (:
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten