BrownTree1 schreef:Zouden ze bij andere afslagen niet ook controles hebben en maak je jezelf dan niet alleen maar meer verdacht, helemaal als buitenlander zijnde?
Heus gaan ze half België afzetten voor wat grammen pep en een paar pillen.
BrownTree1 schreef:Zouden ze bij andere afslagen niet ook controles hebben en maak je jezelf dan niet alleen maar meer verdacht, helemaal als buitenlander zijnde?
En verder vroeg ik me af of het nog iets uitmaakt of je woensdag b egin vd middag, eind vd middag of donderdag ofzo aankomt? Plus we hebben met zijn 7en denk ik zo'n 5g mdma, 20 pillen, 2g pep ongeveer bij, zou dit als gebruikershoeveelheid worden aangezien?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Ik was laatst ook eens aan het denken voor die controles op festivals. Eigenlijk moet gewoon 1 iemand alle dope meenemen en later komen dan de rest. Dus al jouw vrienden gaan al op camping zonder drugs. Jij komt 's avonds aan, belt je vrienden op en zij komen naar buiten. Je geeft hun dan gewoon alle drugs mee want die worden toch niet meer gecontroleerd aangezien ze al een camping bandje hebben. Ofzo?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Dreuge schreef:of je swaggert hem rustig met een onsie naar binnen
roflmao
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten