OnderDeEik schreef:Shy FX, Luke Vibert, The Qemists... Dat is niet mis
Wil er al enkele jaren heen, misschien wordt het nu eens tijd om dat uit te voeren.
Sadpanda schreef:net kaartje gekocht, DOURUUUUUUUUUUUH!
Dubz schreef:Nemen jullie nog wat mee? Wij waren van plan nog wat pilletjes mee te nemen, maar we zitten een beetje na te denken over hoe we dit meenemen. Hoe is de controle daar en wat is de strafmaat als je wel gepakt wordt?
Dreuge schreef:Dubz schreef:Nemen jullie nog wat mee? Wij waren van plan nog wat pilletjes mee te nemen, maar we zitten een beetje na te denken over hoe we dit meenemen. Hoe is de controle daar en wat is de strafmaat als je wel gepakt wordt?
Neem gewoon mee, strafmaat doet er niet toe. Zolang je die pillen niet op je voorhoofd bindt is er niets aan de hand.
Dubz schreef:Nog iemand die wat info heeft wat betreft controles etcetera, m'n vrienden zeggen dat ik gek ben dat ik wat mee wil nemen maar als ik het zelf mee neem weet ik in ieder geval dat ik goede kwaliteit heb.
Drugscontroles op Dourfestival
De politie heeft vandaag drugscontroles gedaan aan het station van Saint-Ghislain, waar de eerste kampeerders van het rockfestival van Dour toekwamen. Vijf mensen zijn ter plaatse ter beschikking gesteld van het parket.
De politie heeft aan het station 230 gram cannabis, 70 gram hallucinogene paddestoelen, 5 gram speed en talrijke joints en waterpijpen in beslag genomen. In drie auto's werden nog eens 28 pakjes MDMA, een tiental xtc-pillen, cannabis en paddestoelen gevonden. (belga/bdr)
16/07/08 22u46
Dubz schreef: m'n vrienden zeggen dat ik gek ben
seth schreef:Hebben ze op het veld van dour, vorig jaar niet iemand betrapt, die de week op voorhand z'n dope aan het begraven was?
seth schreef:Hebben ze op het veld van dour, vorig jaar niet iemand betrapt, die de week op voorhand z'n dope aan het begraven was?
TRAVOLTA schreef:seth schreef:Hebben ze op het veld van dour, vorig jaar niet iemand betrapt, die de week op voorhand z'n dope aan het begraven was?
n buschauffeur die k regelmatig op vrijdag avond spreekt vertelde inderdaad ook dat hij het altij in deed graven op dour aangezien de controles zo streng zijn daar
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten