Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.
Je kan ze beter wijsmaken dat je moeder last heeft van extreem zware incontinentie, en dat het meer zelfbescherming is voor jou voor thuis, maar dat je ze bent vergeten weg te doen.
Nee grapje man. Gewoon onder je kleine vriend leggen en naar binnen, stel ze vinden het dan wordt het bij 1 gewoon ingenomen en mag je vaak toch naar binnen. Stop het wel in een seal of boterham zakje en vouw die lekker klein!
Maar ik denk dat nog een redelijk aantal beveiligers hun eigen ervaringen met drugs ook wel gehad hebben. Het is volgens mij meer een formeel ding om te kijken voor wapens (en drugs maar wat minder ).
Speakertjewhite schreef:Het probleem is dat stel je word gepakt en ik krijg een boete dat mijn ouders er ook achter komen.. snappie
Overtuig ze dat je net vorige week officieel naar het buitenland verhuist bent. Als dat echt zo zou zijn, dan zou je de boete ter plekke contant mogen aftikken.