Gman007 schreef:Over de honden, schijnbaar zijn het vaak geen drugshonden. Maar honden om je bang te maken en de mensen die het meeste zweten eruit te pikken. Ik ben dan alleen niet zeker ervan of de honden dan mensen eruit pikken (adrenaline is volgens mij de sterkste geur die een mens kan afgeven) of dat de begeleider gewoon kijkt wie er steeds omkijkt naar dat lieve hondje.
Gedraag je cool en hou je rustig dan komt het wss wel goed.
Dreuge schreef:Gman007 schreef:Over de honden, schijnbaar zijn het vaak geen drugshonden. Maar honden om je bang te maken en de mensen die het meeste zweten eruit te pikken. Ik ben dan alleen niet zeker ervan of de honden dan mensen eruit pikken (adrenaline is volgens mij de sterkste geur die een mens kan afgeven) of dat de begeleider gewoon kijkt wie er steeds omkijkt naar dat lieve hondje.
Gedraag je cool en hou je rustig dan komt het wss wel goed.
dit is dus een fabeltje dat door betweterige drugsgebruikers wordt verspreid, omdat ze zonder informatie te verifieren vanalles klakkeloos overnemen (waarschijnlijk om indruk te maken met hun "kennis"). het is helemaal niet zo duur om een hond te trainen op herkenning van drugs, dus op grote festivals zijn er regelmatig echte drugshonden aanwezig. wel is het zo dat de honden alleen bepaalde drugs herkennen, voornamelijk coke, mdma (en dus xtc) en speed.
volgende keer aub wat meer onderzoek doen voordat je iemand zomaar iets wijs maakt, gman. of wil je het op je geweten hebben dat DrugJor straks een boete van 100en euros moet betalen?
Speakertjewhite schreef:Stel er staan honden iemand een idee om X mee naar binnen te nemen waarschijnlijk moet ik er 3 naar binnen zien te krijgen?
Lau schreef:Over 3 pilletjes doen ze niet zo moeilijk. Mochten ze ze vinden dan worden ze waarschijnlijk afgepakt en mag je gewoon naar binnen.
Heb je er meer dan 5 dan ben je de lul en krijg je een boete. Ik spreek uit ervaring.
Gman007 schreef:Lau schreef:Over 3 pilletjes doen ze niet zo moeilijk. Mochten ze ze vinden dan worden ze waarschijnlijk afgepakt en mag je gewoon naar binnen.
Heb je er meer dan 5 dan ben je de lul en krijg je een boete. Ik spreek uit ervaring.
Bij hardbass was het zo dat 3 of meer je een boete kreeg. Stond toendertijd ergens op hun site. 1 of 2 werden ingenomen.
Gman007 schreef:Tsja ik weet niet precies hoe en waar het stond zoals ik ook zei, maar men deed het op mij overkomen alsof het officieel bekend was dat tot 2 pillen werd ingenomen, en alles daarboven een boete.. Maar goed, aan 2 speakertjes om zn lulletje getaped zal hij toch wel hard genoeg kunnen spacen??
Gman007 schreef:Hoeveel was die boete eigenlijk?
Gman007 schreef:Ging de boete dan per pil of wat? Als je 6 bij je had was het dan 300? 50 per pil teveel? Hoe werkt het Ben vooral benieuwd om zo de risico's voor mezelf wat beter in te schatten. Maar bedankt voor je inzichten.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten