Lau schreef:Brostep?!?! Wtf is het met al die namen
brick_top schreef:
Banger!
Pluisje12 schreef:Lau schreef:Brostep?!?! Wtf is het met al die namen
brostep is voor de scene - kindjes die naar dubstep à la borgore,flux pavillion,caspa, rusko, doctor P,cookie monsta,... luisteren en niet verder kijken dan hun neus lang is. Dub'step' bestaat al heel lang en nu iedereen het luistert gaat het erom welk liedje/artiest het 'filthiest' is.
Dopamientje schreef:Pluisje12 schreef:Lau schreef:Brostep?!?! Wtf is het met al die namen
brostep is voor de scene - kindjes die naar dubstep à la borgore,flux pavillion,caspa, rusko, doctor P,cookie monsta,... luisteren en niet verder kijken dan hun neus lang is. Dub'step' bestaat al heel lang en nu iedereen het luistert gaat het erom welk liedje/artiest het 'filthiest' is.
Er is absoluut niets mis met wat jij omschrijft als 'brostep'. De artiesten die jij opnoemde vind ik zelf heel erg goed. Zolang je maar weet dat er ook andere goede artiesten zijn hoeft dat dus geen probleem te zijn. Ik vind het erger als mainstream artiesten een dubstep nummer maken (zoals Britney Spears) of als iemand een Dubstep remix maakt van Justin Bieber of Lady Gaga (wat helaas al is gebeurd).
Hertzblut schreef:
Digital Mystikz - Ancient Memories (2006)
Hertzblut schreef:De artiesten die onder 'brostep' vallen kun jij best goed vinden, maar Pluisje12 heeft wel gelijk dat dubstep niet meer is wat het is geweest. Tegenwoordig zit er veel minder gevoel in dubstep en worden er door artiesten zoals Flux Pavillion en Doctor P alleen nog maar hitjes gemaakt die het goed doen op de dansvloer. De dub- en reggae-invloeden die dubstep hebben gevormd zijn ook nauwelijks meer hoorbaar in nieuwe nummers en daardoor is een groot deel van de atmosfeer van dubstep verloren gegaan. Het hele "meditate on bass weight"-idee is compleet uit zijn verband getrokken.
The Green Boy schreef:Hoi!
Eerste post hier, ik dacht laat ik er even wat dubstep tegenaan gooien, lekker vroeg in de ochtend
The Others - Off The Wall
Drop Top & Figure - We Are Warriors (Calvertron Remix)
kanji kinetic - citizens unite
Enjoy
Vinz schreef:
OnderDeEik schreef:
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten