Jamess schreef:Jij bent zon typische pro amerikaan dubstep luisteraar die er totaal niks van af weet want dubstep is geen een of andere wobble die een epileptische aanval krijgt. Neppert.
Cropp schreef:Jamess schreef:Jij bent zon typische pro amerikaan dubstep luisteraar die er totaal niks van af weet want dubstep is geen een of andere wobble die een epileptische aanval krijgt. Neppert.
Jij luistert natuurlijk al dubstep voor het cool was, hebt er alle verstand van en ben natuurlijk de meest underground doorgewinterde dubsteppert die er bestaat. Wat ben jij cool zeg, waren wij allemaal maar zoals jij...
Patrick Bateman schreef:
NorthernLightBE schreef:Leuk om te zien dat er wat heerlijke DMZ wordt gepost
NorthernLightBE schreef:
aanrader!
Jamess schreef:Nee ik heb gewoon een hekel aan mensen die dubstep als alleen filthy beschouwen. Dat is hiet niet, punt.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:Jamess schreef:Nee ik heb gewoon een hekel aan mensen die dubstep als alleen filthy beschouwen. Dat is hiet niet, punt.
het is wel het punt
Huggybear23 schreef:DutchCookie schreef:Jamess schreef:Nee ik heb gewoon een hekel aan mensen die dubstep als alleen filthy beschouwen. Dat is hiet niet, punt.
het is wel het punt
Obvious troll is obvious
DutchCookie schreef:Huggybear23 schreef:DutchCookie schreef:
het is wel het punt
Obvious troll is obvious
sinds wanneer valt woordspelingen onder trollen?
Huggybear23 schreef:
woordspeling? -_- leg eens uit. Zoals ik 't zie ga je hier tegen Jamess in, terwijl je overduidelijk geen gelijk hebt. TE overduidelijk. noem dit maar eens filthy: http://www.youtube.com/watch?v=KOttZSnzG7s
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 60 gasten