Boomstein schreef:Drum & Bass. Zonder enige twijfel.
Maar ook nog heel veel andere stijlen eigenlijk.
Boomstein schreef:Drum & Bass. Zonder enige twijfel.
voldie schreef:Nederlandse rap blijft de mooiste muziek vind ik
knolselderij schreef:gemini schreef:Tomjour schreef:Veel feestjes.
Hoor vrienden vaak over zo'n fb pagina betoeterd. En ook hal 16 schijnt heel leuk te zijn.
Betoeterd <3
Hal16 <3
Ja ok, je hebt gelijk
is de poema nog steeds open?
wat een bizarre tent is dat. één keer geweest maar wat een feest.
andre galuzzi..... kerel ging zo kei en keihard en gebruikte zoveel dat ie op een gegeven moment om het kwartier snel de zaal in liep om mensen te knuffelen (mij ook 4/5 keer omdat ik vooraan stond) of handjes te geven.
kerel is vervolgens tot iets na 10 uur er uit gezet omdat ie niet wou stoppen met draaien (eindtijd was eigenlijk 6:00 uur)
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
bonghit schreef:Hardcore,hits uit de jaren 90
gemini schreef:Ja hoor, die is nog open. Ik ben er twee keer geweest en beiden keren kon je met gemak nog een lijntje maken van alle restjes coke die nog op de toiletten lagen. Gekke tent inderdaad, ik kom er niet graag.
Druks schreef:SpaceKees blijft wel mijn all-time favoriet.
brick_top schreef:Hiphop
Jungle
Dub(step)
En vind het een afschuwelijke term maar IDM doet het ook altijd wel goed hier.
knolselderij schreef:brick_top schreef:Hiphop
Jungle
Dub(step)
En vind het een afschuwelijke term maar IDM doet het ook altijd wel goed hier.
nee niet eens in mee gaan, IDM is een term bedacht door Amerikanen die niks maar ook niks van house snappen, weten of zullen snappen.
dit moet je dan ook niet aanmoedigen door deze term te gebruiken die nergens op slaat
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast