Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Savage schreef:Hardcore en early hardcore
cojiro schreef:Alternative rockkkkkk
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomjour schreef:In Utrecht zit je wel goed dan.
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomjour schreef:Veel feestjes.
Hoor vrienden vaak over zo'n fb pagina betoeterd. En ook hal 16 schijnt heel leuk te zijn.
gemini schreef:Tomjour schreef:Veel feestjes. 8-)
Hoor vrienden vaak over zo'n fb pagina betoeterd. En ook hal 16 schijnt heel leuk te zijn. 8-)
Betoeterd <3
Hal16 <3
Ja ok, je hebt gelijk :)
Boomstein schreef:Drum & Bass. Zonder enige twijfel.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten