knolselderij schreef:vind het echt zielig om die dingen om je arm te laten hangen. ff laten zien dat je naar n festival bent geweest. echt hygiënische is het ook niet
knolselderij schreef:vind ik het nog vies
triptune schreef:Pukkelpop 2008
2009
2010
Graspop 2008
2009
2010
2011
Groezrock 2010
2011
Rock werchter 2008
Burnout Festival 2011
Springtime 2011
Electric Field 2011
Rock herk 2011
Sleepless 2009
+Reggae Geel 2011
16 dus
triptune schreef:+Reggae Geel 2011
Eko schreef:triptune schreef:+Reggae Geel 2011
Geen wonder dan dat er gisteren zoveel mensen met Quechua-tentjes op de trein zaten, toen ik van Gent naar de Kempen ging, naar m'n ouders.
triptune schreef:Eko schreef:triptune schreef:+Reggae Geel 2011
Geen wonder dan dat er gisteren zoveel mensen met Quechua-tentjes op de trein zaten, toen ik van Gent naar de Kempen ging, naar m'n ouders.
Ja wij hadden het er ook al over op de camping, ongelofelijk veel Quechua tentjes. De kerel die dat heeft uitgevonden is rijk.
triptune schreef:Ik heb mijn vriend die nogal superhandig is met die dingen op te plooien. Ikzelf kan het niet, heb een driepersoonstent en ik denk dat ik de stokken tegen m'n neus zou krijgen als ik het nog eens probeer. Maar ik heb het in ieder geval altijd warm in die dingen en zelf vind ik ze wel heel netjes hoor. Lekker ruim ook (de drie persoons tent dan toch)
Eko schreef:triptune schreef:Ik heb mijn vriend die nogal superhandig is met die dingen op te plooien. Ikzelf kan het niet, heb een driepersoonstent en ik denk dat ik de stokken tegen m'n neus zou krijgen als ik het nog eens probeer. Maar ik heb het in ieder geval altijd warm in die dingen en zelf vind ik ze wel heel netjes hoor. Lekker ruim ook (de drie persoons tent dan toch)
Ik heb een tweepersoons, en die is net groot genoeg voor mezelf en m'n spullen, veel plaats om te bewegen blijft er niet meer over dan.
Om ze terug op te vouwen, moet ge op een moment een acht maken, en het dan dubbelvouwen, dat is een beetje contra-intuïtief, ge denkt dat ge het gaat breken, maar dat gebeurt niet, ge zet het eigenlijk terug strak, zodat het weer even gemakkelijk openspringt, zoals een veer; als ge dat eenmaal onder de knie hebt, wordt het simpeler, maar we gaan een beetje off topic, vrees ik.
Eko schreef:-Sanctuary/Shishu 2010 (paars met groene letters)
-Sanctuary Shishu 2011 (groen met paarse letters)
-Occultrance II (2011) (zwart & geel)
Eko schreef:-Sanctuary/Shishu 2010
-Sanctuary Shishu 2011
-Occultrance II (2011)
-Blijf Jong (2012)
knolselderij schreef:ik vind het nog steeds vies die gore bandjes . onhygiënisch en festivals zijn bedoeld om zelf plezier te hebben en niet om achteraf te showen
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 50 gasten