Aebi schreef:Ik denk dat je festivals niet zo moet indelen, just go with the flow. Tuurlijk zijn er must-see's, maar verder zou ik me er niet te druk om maken.
knolselderij schreef:Aebi schreef:Ik denk dat je festivals niet zo moet indelen, just go with the flow. Tuurlijk zijn er must-see's, maar verder zou ik me er niet te druk om maken.
ik zie normaal 9/10 dj's die ik van te voren wil zien.
tuurlijk alles onder het motto just go with the flow, maar ik wil daar wel de beste muziek bij hebben
cojiro schreef:wat denken jullie van m'n indeling?
Rood = must see
Oranje = would very much like
Geel = bij gebrek aan beter (aka aan een randje chillen/eten halen/toilet/jointje rollen whatevs)
cojiro schreef:wat denken jullie van m'n indeling?
Rood = must see
Geel = bij gebrek aan beter (aka aan een randje chillen/eten halen/toilet/jointje rollen whatevs)
knolselderij schreef:cojiro schreef:wat denken jullie van m'n indeling?
Rood = must see
ns heel snel, de parov stellar band omcirkelen
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Dreuge schreef:kan toch niet naar exit. wie wil kaartje overkopen? 120 euro voor 7 dagen festival. the dude, paradijsvogel, gnika en itvo gaan ook.
normale prijs:
"- EXIT Adventure (EXIT Festival + Sea Dance): 137 euro"
Bambi schreef:MELT
Bambi schreef:MELT
veryordinary schreef:
Zie ik daar nu London Grammar staan? En die heb je niet omcirkeld in het rood?
knolselderij schreef:ns heel snel, de parov stellar band en de heren en dames van Daptone omcirkelen
brick_top schreef:Inderdaad.
Major Lazer ook sowieso checken trouwens, erg leuke act live!
prototype schreef:Chase & status mag ook in het rood
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Dreuge schreef:kan geen vrij krijgen
Snater schreef:Tomorrowland weekend 1
Volgend weekend is er een heerlijk deep house festival.
Park am see, 't wordt 24 graden, 3 stages, aan het water, ik zeg gaan
Rudolph schreef:Down The Rabbit Hole
Gaan hier nog meer mensen?
Aebi schreef:Rudolph schreef:Down The Rabbit Hole
Jazeker! Feest!
Rudolph schreef:Aebi schreef:Rudolph schreef:Down The Rabbit Hole
Jazeker! Feest!
Meeten dan
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten