Man man man wat was Dour slecht georganiseerd dit jaar. Eerste paar dagen prima vermaakt, tot vrijdag. Telefoon van een maat gestolen terwijl ie lag te slapen. Dure telefoon meenemen is vragen om problemen zou je denken, maar de volgende nacht tijdens die enorme regenbui zijn ze in mijn tent gekomen om mijn telefoon te halen. (oude gare telefoon
). Die avond zijn bij de buren ook veel spullen gestolen. Ze zijn zelfs zo brutaal geweest de tent open te snijden.
Reisverzekering eiste een Belgische aangifte dus zondag naar de politie van het festival gegaan. Die bleken er alleen te zijn voor gevonden voorwerpen. Dus gelijk door naar de eerste plaats met een bureau. Bleek gesloten. Zo zijn we langs 3 bureaus geweest om uiteindelijk in Bergen weer te horen dat er niemand voldoende Engels of Nederlands spreekt om de aangifte op te tekenen.
Toen naar Snoop Dogg gegaan. Hij was te laat, was niet te verstaan (door de bass, niet de wiet), en vertrok ook 20 minuten te vroeg
. Bij elk optreden wel geluidsproblemen gehoord, behalve bij de Red Bull. Daar kwam ook nog bij dat er artiesten uitvielen. Er is totaal niet gefouilleerd. Fijn als je druks wilt doen maar niet als je je veilig wil voelen. Politie was niet aanwezig op het terrein zelf. (2 jaar geleden stonden ze er wel
). De zogenaamde beveiligers zagen er nou ook niet autoritair uit; ze leken wel van de straat geplukt. Na al die diefstallen kreeg ik het zelfs in mn kop om twee beveiligers te verdenken. Ze liepen nogal verdacht tussen tenten, negeerde iemand die 's nachts op de grond lag te slapen en raapte spulletjes op. Kreeg bijna mot met ze maar heb me kalm kunnen houden.
Ohja de parkeerplaatsen, wat de fuck. Hoe kan er nou geen plek meer zijn na een paar dagen
.
Verder was de line-up wel top, en de optredens van C2C, Pendulum, Camo & Crooked en nog veel anderen waren waanzinnig. Ik snap jullie Vlamingen heel goed als het gaan om die kut fransen en Walen, wat een asociaal kutvolk zeg ik snap niet dat ik dat niet eerder heb ingezien.
Zo het gif is eruit, tijd om mijn koudje eruit te slapen.
(Het Rode Kruis was weer goed aanwezig en helpen je met wat er ook maar is. Wat een Helden!!)