MDMC schreef:Lol Pascal, ik wist niet dat jij naar oldskool hardcore luisterde
Had ik ook niet zo snel verwacht eigenlijk Grappig hoe je een beeld van iemand kunt vormen op een forum en hoe mensen je altijd blijven verrassen!
Morsmordre schreef:
Jammer van het drum&bass stukje. In hardstyle kan het nog net, maar in hardcore?
Néh, liever niet. Als ik drum&bass wil luisteren, luister ik wel een heel drum&bass nummer.
Immo schreef:Morsmordre schreef:
Jammer van het drum&bass stukje. In hardstyle kan het nog net, maar in hardcore?
Néh, liever niet. Als ik drum&bass wil luisteren, luister ik wel een heel drum&bass nummer.
En er zit niet eens dnb in die track, wel gave track trouwens.
Morsmordre schreef:Normaal hardcore is ook TOP hoor ;o!
Koekert schreef:jammer dat je de iets oudere hardcore nummers nooit meer hoort op een feest.
Immo schreef:dnb en dubstep zijn wel verschillende dingen he.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Immo schreef:dnb en dubstep zijn wel verschillende dingen he.
Allemaal 1 pot nat samen met dirty house.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Tomzeur schreef:Immo schreef:dnb en dubstep zijn wel verschillende dingen he.
Allemaal 1 pot nat samen met dirty house.
Einstein schreef:
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten