Thnx voor de link @theUpsetter
Downlink is daar ook ergens te vinden:) +1u
Enjoy schreef:En deze ook af en toe wel lekker, al ben ik toch meer van de versie zonder tommyknocker!
http://www.youtube.com/watch?v=q20SSKhRo9w
HenkDekker schreef:Ieder zn ding, maar het is een feit dat het overal dezelfde jongens zijn die bepalen wat er op de labels uit komt (vooral hun eigen spul om hun portemonee te beschermen) en diezelfde jongens bepalen ook wie er op de feestjes staan, omdat ze zowel in de agency's als in de organisaties zitten, of het zijn allemaal vriendjes van elkaar..
HenkDekker schreef:Haha ben je serieus?
Elke keer als er iets nieuws gevonden wordt, kopieert iederen het van elkaar, de laatste paar jaar is het allemaal massa meuk, traxtorm klinkt allemaal hetzelfde, het rotterdam spul ook.. Tegenwoordig is alles met die standaard newschool/rotterdam stijl kick.. Producers hebben nog maar weinig inspiratie, het is allemaal remix van oude nr's..
Het feestvolk verwacht ook niets anders, want als er een beetje afgeweken wordt qua platenkeuze staat iedereen al stil, waar je een paar jaar terug veel diversere setjes had, en waar de platen nog echt afweken..
Ook moeten de breaks tegenwoordig 4 minuten duren, en ook de maatvoering moet precies kloppen, waar dit eerder niet hoefde. Goed voorbeeld, prednison attack, zo'n plaatje kan nu echt niet meer uitkomen..
Ieder zn ding, maar het is een feit dat het overal dezelfde jongens zijn die bepalen wat er op de labels uit komt (vooral hun eigen spul om hun portemonee te beschermen) en diezelfde jongens bepalen ook wie er op de feestjes staan, omdat ze zowel in de agency's als in de organisaties zitten, of het zijn allemaal vriendjes van elkaar..
Nee er is eigenlijk geen ruimte voor nieuwe talents, en dat is flink ten koste gegaan van de innovatie in de muziek.
Spreek dit maar eens tegen met GOEDE argumenten, ik weet dat er erg veel artiesten zijn die deze mening met mij delen, en die hier precies dezelfde kijk op hebben.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 72 gasten