segfault schreef:Drientje schreef:Ik zoek een apparaat tot max 100 eu met een stevig snoer, max 2 meter, en prettig luister en draagcomfort. Hoofdband niet te ver achter op mijn hoofd (Sennheiser met die voorgevormde dingen zitten niet zo fijn, heb een klein hoofdje) en schalen over mijn kleine oortjes want op mijn oor is echt 3x niets.
Oh en de kussens niet van stof, ik moet ermee fietsen en wandelen.
Iemand tips?
Bij de lokale mediamarkt hier hebben ze een opstelling met aantal hoofdtelefoons in verschillende prijs ranges. Wellicht een optie om daar eens te gaan proberen? Zullen vast nog wel meer winkels zijn die deze optie bieden.
Hoofdtelefoons zijn vrij subjectief dus naar mijn mening kun je het beste gewoon zelf gaan luisteren en voelen hoe ze zitten wat betreft comfort. Om je toch een tip te geven, de eerder genoemde Sennheiser HD200 vond ik zelf erg lekker zitten en klinken. Jarenlang plezier van gehad, kabeltje kun jezelf vervangen
seth schreef:
+/- 60 euro
extra bass speakertje dus keiharde dub in je oren. Hij gaat al een heel eind mee platen draaien en ik blijf er enthousiast over. Als je er wat zorg voor draagt is dit een erg stevig model.
Drientje schreef:seth schreef:
+/- 60 euro
extra bass speakertje dus keiharde dub in je oren. Hij gaat al een heel eind mee platen draaien en ik blijf er enthousiast over. Als je er wat zorg voor draagt is dit een erg stevig model.
Wat is de model naam?
Drientje schreef:Gisteren al bij de Media Markt geweest en geen enkele vond ik lekker zitten. Ik heb een redelijk klein hoofd en dan wil ik graag een apparaat wat niet zo'n belachelijk grote omvang heeft dat de koptelefoon mijn hoofd domineert.
Sennheiser heb ik gehad en die was binnen een jaar stuk.
Drientje schreef:Ik ga gewoon allemaal reviews lezen. Dan komt er vanzelf iets uit wat bij me past.
FlashKip schreef:Niet als je van die "in-ear" gevallen koopt. En een beetje goede natuurlijk (rond de 90 euro)
FlashKip schreef:ja dat is nou een oorgasme
herejezus schreef:ik had een dr.dre monster beat headphone van 300,- euro, maar dat heb ik dus in een impulsieve, rare, depressieve bui weggegooid. nu doe ik het met een headphone van 4.99,- bij megamax
Sublimo schreef:
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten