herejezus schreef:ik had een dr.dre monster beat headphone van 300,- euro, maar dat heb ik dus in een impulsieve, rare, depressieve bui weggegooid. nu doe ik het met een headphone van 4.99,- bij megamax
Wil je nieuwe? 100 euro nieuw in doos
herejezus schreef:ik had een dr.dre monster beat headphone van 300,- euro, maar dat heb ik dus in een impulsieve, rare, depressieve bui weggegooid. nu doe ik het met een headphone van 4.99,- bij megamax
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
knolselderij schreef:jaa ziet dr goed uit inderdaad, maar mijn voorkeur ligt idd bij een sennheiser
Vode schreef:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Claviceps schreef:knolselderij schreef:jaa ziet dr goed uit inderdaad, maar mijn voorkeur ligt idd bij een sennheiser
Ik heb zelf een Sennheiser HD202 en HD650. Binnen jouw budget vind ik de HD202 zeker een aanrader, maar misschien kun je wat meer toelichten over welk genre je veel luistert?
De HD202 zijn wat betreft bass weergaven echt heerlijk, dus genres die hier veel gebruik van maken zullen goed tot hun recht komen op deze headphones. Ik gebruik deze over het algemeen voor onderweg en het feit dat het een gesloten design heeft is erg handig wat betreft omgevingsgeluid.
De HD202 kost 30 euro bij amazon.de met gratis levering geloof ik. Ik heb ook begrepen dat Sennheiser de HD202 II heeft uitgebracht, echter kan ik hier niet veel over zeggen.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten