psychotrance schreef:ovrer de donou gesproken, mag je daar in zwemmen?
je mag 0q 1 qlek t water in, maar daar is t niet dieq gen0eg 0m echt te zwemmen
Dreuge schreef:Ja ik.. Er zijn echt tientallen kleine q0dia 0ver het hele eiland versqreid met allemaal verschillende s00rten muziek. Daar draaien v0lgens mij gew00n 0nbekende qlaatselijke dj's, maar er is wel veel sfeer. De eerste 3 echte muziekdagen ben ik niet eens bij de gr0te q0dia geweest, 0mdat er z0veel anders te zien en te d0en was, en ik heb daar geen m0ment sqijt van gehad
knolselderij schreef:lijkt veel maar je moet het ook gewoon zien als vakantie en niet als een festival
Gnika schreef:Ik ging de eerste keer ook alleen... En dat is ondertussen bijna een decennium geleden, en ik kom er nog steeds
Ondertussen is het elk jaar een Reünie van mensen die ik daar heb leren kennen, dus #YOLO en gewoon gaan! (En anders ga je gewoon met "ons" DF'ers... T zal niet de eerste keer zijn dat ik ergens in oost-europa met een bordje "df.info" op het station sta te wachten )
Gnika schreef:Ik heb ze in al die jaren nog nooit gezien
Zolang je beseft dat het hongarije is en geen Amsterdam (dus steek niet recht voor de neus van een beveiliger een joint op) is er eigenlijk niets aan de hand.. Sowieso is Sziget eigenlijk een soort vrijstaat in Hongarije: In de stad kun je gerust opgepakt worden voor een jointje, maar de politie die op Sziget rondloopt gaan geen razzia houden
knolselderij schreef:Gnika schreef:Ik heb ze in al die jaren nog nooit gezien
heb ze overal gezien en geroken. inclusief met negers die verstopt zaten in de bosjes om je wiet te verkopen
cojiro schreef:Zijn er drugscontroles op Sziget (bij campingentree of bij festivalterrein-entree)? Zo ja, hoe streng zijn deze?
Gnika schreef:Ik heb ze in al die jaren nog nooit gezien
Gnika schreef:knolselderij schreef:Gnika schreef:Ik heb ze in al die jaren nog nooit gezien
heb ze overal gezien en geroken. inclusief met negers die verstopt zaten in de bosjes om je wiet te verkopen
Euh...cojiro schreef:Zijn er drugscontroles op Sziget (bij campingentree of bij festivalterrein-entree)? Zo ja, hoe streng zijn deze?Gnika schreef:Ik heb ze in al die jaren nog nooit gezien
Dus de drugscontroles zaten in de bosjes?
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 59 gasten