psychotrance schreef:aanwazig!
Pepino schreef:Het is echt mega veel geld vind ik. Ga liever naar wat festivals hier in nl, muziek is niet altijd mijn smaak en hoorde van een week niet slapen omdat het zo kolere heet is.
Wie overtuigd me? Vrienden van me willen wel namelijk
Pepino schreef:Het is echt mega veel geld vind ik. Ga liever naar wat festivals hier in nl, muziek is niet altijd mijn smaak en hoorde van een week niet slapen omdat het zo kolere heet is.
psychotrance schreef:doen ze moeilijk met wiet? als ik ga dan ga ik met een vriendengroep die ik het best kan omschrijven als 'stoners'. heb al wel paar keer met hen getript, maar eigenlijk zijn zij vooral voor de wiet.
kan je daar wel gewoon aan het strant liggen met een toeter in je bek?
Dreuge schreef:psychotrance schreef:doen ze moeilijk met wiet? als ik ga dan ga ik met een vriendengroep die ik het best kan omschrijven als 'stoners'. heb al wel paar keer met hen getript, maar eigenlijk zijn zij vooral voor de wiet.
kan je daar wel gewoon aan het strant liggen met een toeter in je bek?
ja duh, het is een festival
Dreuge schreef:0q de belgische festivals waar ik ben geweest ging t er heel anders aan t0e
edit: dus je m0et de g0ede festivals uitz0eken, en daar is sziget er 1 van
Spoke schreef:Pepino schreef:Het is echt mega veel geld vind ik. Ga liever naar wat festivals hier in nl, muziek is niet altijd mijn smaak en hoorde van een week niet slapen omdat het zo kolere heet is.
Ik heb 500 - 600 euro betaald voor een week en je krijgt er echt veel voor. Alle drank en eten is er super goedkoop.
Je leeft voor een week echt op een totaal andere wereld dat zoals Dreuge zegt onvergelijkbaar is met elk ander festival in België/Nederland. Je kan er doen en gaan waar je wil, heb je zin om gewoon te feesten op commerciële muziek, dan ga je naar 1 van de vele feestbars, heb je zin in dikke techno, dan vind je we ergens een afgelegen techno stage, heb je zin in goeie artiesten ga je naar de grote podiums. In de dag kan je dan naar het strand gaan, zwemmen en naar Minimal/House luisteren of 1 van de duizenden activiteiten doen: sporten, schuiven over een waterslide, naar de ambient garden gaan, bungeejumpen... De meeste dingen zijn dan nog gratis. En voor het slapen had ik niet zoveel last, je kan je tent zetten waar je wil, dus lekker tussen de bomen en je kan het grootste deel van de ochtend slapen..
Dreuge schreef:Ja ik.. Er zijn echt tientallen kleine q0dia 0ver het hele eiland versqreid met allemaal verschillende s00rten muziek. Daar draaien v0lgens mij gew00n 0nbekende qlaatselijke dj's, maar er is wel veel sfeer. De eerste 3 echte muziekdagen ben ik niet eens bij de gr0te q0dia geweest, 0mdat er z0veel anders te zien en te d0en was, en ik heb daar geen m0ment sqijt van gehad
Floatingpoints schreef:Dreuge schreef:Ja ik.. Er zijn echt tientallen kleine q0dia 0ver het hele eiland versqreid met allemaal verschillende s00rten muziek. Daar draaien v0lgens mij gew00n 0nbekende qlaatselijke dj's, maar er is wel veel sfeer. De eerste 3 echte muziekdagen ben ik niet eens bij de gr0te q0dia geweest, 0mdat er z0veel anders te zien en te d0en was, en ik heb daar geen m0ment sqijt van gehad
Klinkt goed, volgens mij is het festival dan ook veel groter dan ik in gedachten heb dan...
Dan ga ik er toch maar even serieus over nadenken.
psychotrance schreef:Floatingpoints schreef:Dreuge schreef:Ja ik.. Er zijn echt tientallen kleine q0dia 0ver het hele eiland versqreid met allemaal verschillende s00rten muziek. Daar draaien v0lgens mij gew00n 0nbekende qlaatselijke dj's, maar er is wel veel sfeer. De eerste 3 echte muziekdagen ben ik niet eens bij de gr0te q0dia geweest, 0mdat er z0veel anders te zien en te d0en was, en ik heb daar geen m0ment sqijt van gehad
Klinkt goed, volgens mij is het festival dan ook veel groter dan ik in gedachten heb dan...
Dan ga ik er toch maar even serieus over nadenken.
met 60 podia is er denk ik wel voor ieders wat wils
Aebirauq schreef:Vegetarian Progressive Blackjazzmetal Neo-classical ambientgrindcore?
psychotrance schreef:ovrer de donou gesproken, mag je daar in zwemmen?
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten