BrownTree1 schreef:iemand een idee of er wat te feesten valt? ik wilde eigenlijk naar een buitenfeestje van n2o/briko/ohm/piraat/CGL, maar las net dat het adres al op facebook staat..
BrownTree1 schreef:iemand een idee of er wat te feesten valt? ik wilde eigenlijk naar een buitenfeestje van n2o/briko/ohm/piraat/CGL, maar las net dat het adres al op facebook staat..
Theo&Thea FreakShow schreef::woeh: Nog 2 nachtjes slapen en dan Hoppaaaaa,
naar Tsjechië!!!! 10 jr KWS
Koekwous schreef:Iemand weet van een freeparty morgen? Hoef weer eens niet te werken zondag
Pascal schreef:Moet je het vooral quoten. Je kunt ook een PB sturen met de vraag of het veranderd kan worden.
Pascal schreef:Moet je het vooral quoten. Je kunt ook een PB sturen met de vraag of het veranderd kan worden.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
jahooor? schreef:Check your network!!
DnB / Acid / TeKno !!!!
Noonie schreef:Pascal schreef:Moet je het vooral quoten. Je kunt ook een PB sturen met de vraag of het veranderd kan worden.
Heb je al gezien waar wierum ligt uberhaupt? als iemand info vraagt kan je een idioot antwoord verwachten
shan-teKno schreef:jahooor? schreef:Check your network!!
DnB / Acid / TeKno !!!!
Super leuk gehad, was op de after niet druk maar gezellig brak alleen me enkel maar we gaan gewoon verder mij krijg je niet klein.
Theo&Thea FreakShow schreef:SpeakerFreakers.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten