Huggybear23 schreef:Je wil in principe alleen naar een tekno op fietsafstand?
Dan wordt het dus in zijn geval alleen nog maar tekno omg eindhoven..........
We kunnen ook een keer met z'n allen op de fiets, beats op je fiets
Huggybear23 schreef:Je wil in principe alleen naar een tekno op fietsafstand?
BrownTree1 schreef:Wat een feest weer.. echt top! natuurlijk een dikke muur maar ook echt vette verlichting, lekker druk, goeie muziek. zo mogen ze wel eens vaker zijn!!
dit weekendje even skippen, dan weekje naar spanje en daarna naar frankrijk, zin in!!
Theo&Thea FreakShow schreef:BrownTree1 schreef:Wat een feest weer.. echt top! natuurlijk een dikke muur maar ook echt vette verlichting, lekker druk, goeie muziek. zo mogen ze wel eens vaker zijn!!
dit weekendje even skippen, dan weekje naar spanje en daarna naar frankrijk, zin in!!
En dan nog een maandje,......... Weer naar Tsjechië!!!!! Ook zin in!!
knolselderij schreef:ben niet echt bekend met deze muziek, kan iemand me n linkje PMen waar ik wat goeie tekno kan downloaden
Noonie schreef:knolselderij schreef:ben niet echt bekend met deze muziek, kan iemand me n linkje PMen waar ik wat goeie tekno kan downloaden
http://ivanverboom.nl/mp3/Mixxen
knolselderij schreef:Noonie schreef:knolselderij schreef:ben niet echt bekend met deze muziek, kan iemand me n linkje PMen waar ik wat goeie tekno kan downloaden
http://ivanverboom.nl/mp3/Mixxen
nice nice,
aanraders?
Noonie schreef:Acid Anonymous!
Ozratek schreef:Ik vind deze erg lekker; diep, duister en mysterieus
Hoor m vrij vaak op feestjes voorbij komen
Party-snoeper schreef:Zaterdag zijn er weer twee feesten in Nederland!
System ASO en System RUMOER zetten samen hun systems op.
En er is een Multi party die begint op zaterdag. Waar we onder andere de zondag mogen we genieten van NIMATEK, DVS en OERCIRCUS.
Voor de mensen die afreizen naar France, veel plezier maar dat zal wel lukken met 148 systems daar. Ben zeer benieuwd naar de foto's en filmpies als jullie terug zijn!
jahooor? schreef:Klinkt anders alsof het in NL ook wel knallen word! Nou maar hopen dat het weer goed blijft.
jahooor? schreef:Ik ben naar FR!!!!!
jahooor? schreef:Party-snoeper schreef:Zaterdag zijn er weer twee feesten in Nederland!
System ASO en System RUMOER zetten samen hun systems op.
En er is een Multi party die begint op zaterdag. Waar we onder andere de zondag mogen we genieten van NIMATEK, DVS en OERCIRCUS.
Voor de mensen die afreizen naar France, veel plezier maar dat zal wel lukken met 148 systems daar. Ben zeer benieuwd naar de foto's en filmpies als jullie terug zijn!
Klinkt anders alsof het in NL ook wel knallen word! Nou maar hopen dat het weer goed blijft.
Ik ben naar FR!!!!!
shan-teKno schreef:weet niet hoe je aan deze info komt maar rumoer zit in cz en aso is hoogzwanger heb ze net nog gesproken.
Pascal schreef:vanavond ook naar TDK+PK
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten