coolarie schreef:Politie beeindigt illegaal feest
De politie in Deurne heeft in de nacht van zaterdag op zondag een einde gemaakt aan een illegale houseparty met ongeveer 400 aanwezigen.
Politieagenten kwamen er bij toeval achter na de controle van een auto die op weg was naar het feest. Omdat er geen sprake was van een onveilige situatie verzocht de politie de organisatoren om het feest langzaamaan af te bouwen. Er zijn geen personen aangehouden.
haha de opmars van die varkens was focking zielig. 7 autos en een weg afzetting en zelf voor het mooie met je bakkes leunent tegen de wagens gaan staan en nog commentaar leveren ook wat wij daar moesten? Eey ik vraag tog ook niet wat jij in vredes naam nou bij de politie doet? Tekno ging nog 7u daarna door. Super feessie!
frenchcored schreef:Huggybear23 schreef:frenchcored schreef:
haterKheb me bij Waaltek een tijdje geleden wel eens prima vermaakt hoor... al mis ik bij een legale die vrijheden...
hater? no worries, haat is zonde van mijn tijd....
ik heb mezelf tijdens de waaltek sebtember editie ook super vermaakt.
BrownTree1 schreef:Alweer de 3e brief. Vraag me af of ze ooit nog daadwerkelijk iets gaan doen met de genoteerde kentekens, zie ze de kentekens echt vaak noteren, maar krijg sporadisch een keer een brief en that's it.
Cropp schreef:
niet allemaal tegelijk aanmelden aub anders loopt mijn acc vast haha
Party-snoeper schreef:BrownTree1 schreef:Alweer de 3e brief. Vraag me af of ze ooit nog daadwerkelijk iets gaan doen met de genoteerde kentekens, zie ze de kentekens echt vaak noteren, maar krijg sporadisch een keer een brief en that's it.
Dit is toch geen wedstrijdje: Wie krijgt de meeste?
Anders moet ik mijn auto telkens midden voor de deur gaan zetten
BrownTree1 schreef:Vond het nou eenmaal erg stoer dat ik al 3 brieven had gekregen dus vermeld het ff hier.nee, vroeg me gewoon af of ze ooit nog eens daadwerkelijk iets met die informatie gaan doen, ze noteren de kentekens heel vaak, sturen dus af en toe een brief waarin ze waarschuwen dat je toch echt niet naar illegale feestjes moet gaan, maar that's it toch?
verder iemand al enig idee of er vanavond nog ergens gefeest kan worden?
Party-snoeper schreef:Mocht ik iets horen zal ik jullie op de hoogte houden
Cropp schreef:Er is vanavond sowieso een zinloos geluid(dnb) feestje, of er andere systems bij staan weet ik niet.
En weer op fietsafstand van mijn bedje
Zinloos Geluid schreef: het eerste feestje
coolarie schreef:tekno rilland 30 3 2012
Party-snoeper schreef:Ja geweldig in Rilland, bijna in de voortuin van twee lieve mensen hahahahahahaha.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast