Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tekno met een K

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » ma maart 19, 2012 1:17 pm

ja lekker weekend weer! waspik was klein, maar zeker chill voor een vrijdagsfeestje en voor mij nog geen 5 minuten rijden. helaas geen info voor zinloos geluid, maar achteraf zeker niet erg, want het feestje in kaatsheuvel/de moer was echt heel chill! Alweer nog geen 5 minuten rijden en de politie kwam pas aan toen de boel alweer bijna opgeruimd was. nog met een stel mensen uit amsterdam daar in de bossen gechillt samen met wat vrienden uit de buurt in het zonnetje tot iedereen weer nuchter genoeg was om te rijden haha. :keta:

Op naar het volgende weekend. :woeh:
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » ma maart 19, 2012 1:29 pm

Ik jaag er een beetje te snel geld doorheen als ik elk weekend van hot naar her in Nederland blijf rijden. Ik kick dus ff een tijdje af. 5 Mei zal denk wel weer goede dag worden voor mij :smokin: dan bevrijd ik mezelf weer uit de cirkel van niet feesten :smokin:

...of misschien eerder...
Laatst bijgewerkt door Huggybear²³ op ma maart 19, 2012 11:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Noonie » ma maart 19, 2012 7:05 pm

Hey, ben al een tijdje opzoek naar de naam van een nummer, weet iemand hier misschien hoe de eerste track heet van deze mix; http://soundcloud.com/menemaat/johnny-c ... hebende-vs

alvast bedankt voor de moeite :rock:
Noonie
Newbie

Berichtdoor Ozratek » ma maart 19, 2012 7:40 pm

Lekker feestje in de Moer gehad en bij beide stages goed vermaakt. Geweldige omgevingen om feesten te geven :hulde:
A Land of Psychedelic Illuminations
Ozratek
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Cropp » ma maart 19, 2012 10:00 pm

jahooor? schreef:
coolarie schreef:zijn er nog mensen die wat foto,s hebben van Zinloos geluid en tentnival van vorig weekeind/filmpjes ook goed

moet je op de site zijn

:wave:

http://zinloosgeluid.mess.tv/login
Cropp
Wijs Gebruiker

Berichtdoor jahooor? » ma maart 19, 2012 10:42 pm

Cropp schreef:
jahooor? schreef:
coolarie schreef:zijn er nog mensen die wat foto,s hebben van Zinloos geluid en tentnival van vorig weekeind/filmpjes ook goed

moet je op de site zijn

http://zinloosgeluid.mess.tv/login

niet allemaal tegelijk aanmelden aub anders loopt mijn acc vast haha

Soundsystems and their partys are made by people who put alot of effort, time, and money in to organize the best possible party for you...­ and you dont even need to thank those people, just respect the idea, the equipment and the partys
jahooor?

Berichtdoor Huggybear²³ » ma maart 19, 2012 11:24 pm

Noonie schreef:Hey, ben al een tijdje opzoek naar de naam van een nummer, weet iemand hier misschien hoe de eerste track heet van deze mix; http://soundcloud.com/menemaat/johnny-c ... hebende-vs

alvast bedankt voor de moeite :rock:

http://www.discogs.com/Various-Tekno-Su ... se/3056883
B1 van Èmèl, Consensus
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Cropp » di maart 20, 2012 12:22 am

Dat lego-logo van je plaat staat op mijn fiets 8-)
Cropp
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Huggybear²³ » di maart 20, 2012 10:58 am

Cropp schreef:Dat lego-logo van je plaat staat op mijn fiets 8-)

En op mijn shirt :smokin:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Azgaza » di maart 20, 2012 2:46 pm

En op een van mijn platen :) Dees:

Doet me er aan denken die zet ik maar es op platen speler staat toch eindelijk in mijn kamer (= achter mij).

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Azgaza
onKet
Donateur

Berichtdoor Huggybear²³ » di maart 20, 2012 2:59 pm

Dat was een mooi feestje @ Azgaza. Dissolvement heeft wel een erg eigen stijltje, hou ik wel van. Wel over t algemeen redelijk traag voor tekno, maar t kan zo lekker hard klinken. Heb de volgende track nu een paar keer live mogen meemaken en die blaast de meeste andere tracks gewoon weg, wat een volume dat hierin zit zeg :rock:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Noonie » di maart 20, 2012 6:28 pm

Vet! bedankt huggybear :)
Noonie
Newbie

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » di maart 20, 2012 6:34 pm

Huggybear23 schreef:

En op m'n trui....

Huggybear23 schreef:Dat was een mooi feestje @ Azgaza.

Pfffff, konden we nog maar terug naar die nacht....... Was echt meesterlijk! :woeh:
Theo&Thea FreakShow

Berichtdoor jahooor? » di maart 20, 2012 8:27 pm

Azgaza schreef:En op een van mijn platen :) Dees:

Doet me er aan denken die zet ik maar es op platen speler staat toch eindelijk in mijn kamer (= achter mij).

woow da was echt een vet feesje!! willemsstad geloof ik

Soundsystems and their partys are made by people who put alot of effort, time, and money in to organize the best possible party for you...­ and you dont even need to thank those people, just respect the idea, the equipment and the partys
jahooor?

Berichtdoor BrownTree1 » di maart 20, 2012 8:32 pm

klopt, dbb + duracell :) recreatiegebied banaan of iets dergelijks haha als ik het me goed herinner. :lol:
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » di maart 20, 2012 9:34 pm

BrownTree1 schreef:klopt, dbb + duracell :) recreatiegebied banaan of iets dergelijks haha als ik het me goed herinner. :lol:

hahaha dat weet ik nog wel dat was mijn eerste feesie waar je ons aan hielp toen. nou nog een x bedankt!! wij zijn vast de dankbaarste mensen die je kent :D
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » di maart 20, 2012 9:41 pm

Theo&Thea FreakShow schreef:
Huggybear23 schreef:

En op m'n trui....

Huggybear23 schreef:Dat was een mooi feestje @ Azgaza.

Pfffff, konden we nog maar terug naar die nacht....... Was echt meesterlijk! :woeh:

nee joh dat hele weekend was vet!bbq sochtends nog een x bbq toen naar laatste x commercieel. en aansluitend op de valreep eerste x freeparty. maar goed dat jij achter het stuur zat toen.....
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » wo maart 21, 2012 6:14 am

frenchcored schreef: eerste x freeparty. maar goed dat jij achter het stuur zat toen.....

Hm, vreemd genoeg kan ik me niets herinneren van het feit dat ik gereden heb :shock:

Maar goed,..... Had ik maar een tijdmachine :lol:
Theo&Thea FreakShow

Berichtdoor BrownTree1 » wo maart 21, 2012 6:39 pm

Geachte heer / mevrouw
Op zondag 18 maart 2012 omstreeks 10:40 uur, is het kenteken van u voertuig door de politie genoteerd, welke aan de xxx in xxx geparkeerd stond. Van mijn collega’s vernam ik dat op die locatie een illegaal feest gaande was in een natuurgebied van Natuurmonumenten. Namens de veiligheidscoördinator van de gemeente xxx, de coördinator van Natuurmonumenten en ondergetekende zijn dit soort illegale feesten onacceptabel en wordt dit dan ook niet getolereerd. Laat deze brief dan ook voor u als waarschuwing gelden.
u loopt dan ook het risico dat u de eerst volgende keer, bij een illegaal feest in de genoemde gemeente, aangehouden word.
De politie, gemeente en natuurmonumenten hanteren een zero tolerance beleid met betrekking tot dit soort feesten.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Alweer de 3e brief. Vraag me af of ze ooit nog daadwerkelijk iets gaan doen met de genoteerde kentekens, zie ze de kentekens echt vaak noteren, maar krijg sporadisch een keer een brief en that's it.

had trouwens beter met de fiets/te voet kunnen gaan, was denk 5 minuten lopen geweest haha.
Laatst bijgewerkt door BrownTree1 op wo maart 21, 2012 6:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor BrownTree1 » wo maart 21, 2012 6:40 pm

frenchcored schreef:
BrownTree1 schreef:klopt, dbb + duracell :) recreatiegebied banaan of iets dergelijks haha als ik het me goed herinner. :lol:

hahaha dat weet ik nog wel dat was mijn eerste feesie waar je ons aan hielp toen. nou nog een x bedankt!! wij zijn vast de dankbaarste mensen die je kent :D

haha geen probleem hoor :grin: was idd een mooi feestje!
BrownTree1
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Theo&Thea FreakShow » wo maart 21, 2012 8:07 pm

BrownTree1 schreef:
Geachte heer / mevrouw
-Op zondag 18 maart 2012 omstreeks 10:40 uur, is het kenteken van u voertuig door de politie genoteerd,...
-Op die locatie een illegaal feest gaande was....
-Alweer de 3e brief.

Hm, was jij niet gewoon je hond aan het uitlaten daar...?!
3de brief.... hahahaha, je kan bijna gaan kwartetten!

Whoop, whoop, the sound of the police :wave:
Theo&Thea FreakShow

Berichtdoor Cropp » wo maart 21, 2012 8:26 pm

@ 42:30 8-) & 1:09:10 of zo
Cropp
Wijs Gebruiker

Berichtdoor jahooor? » wo maart 21, 2012 8:36 pm

BrownTree1 schreef:
Geachte heer / mevrouw
Op zondag 18 maart 2012 omstreeks 10:40 uur, is het kenteken van u voertuig door de politie genoteerd, welke aan de xxx in xxx geparkeerd stond. Van mijn collega’s vernam ik dat op die locatie een illegaal feest gaande was in een natuurgebied van Natuurmonumenten. Namens de veiligheidscoördinator van de gemeente xxx, de coördinator van Natuurmonumenten en ondergetekende zijn dit soort illegale feesten onacceptabel en wordt dit dan ook niet getolereerd. Laat deze brief dan ook voor u als waarschuwing gelden.
u loopt dan ook het risico dat u de eerst volgende keer, bij een illegaal feest in de genoemde gemeente, aangehouden word.
De politie, gemeente en natuurmonumenten hanteren een zero tolerance beleid met betrekking tot dit soort feesten.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Alweer de 3e brief. Vraag me af of ze ooit nog daadwerkelijk iets gaan doen met de genoteerde kentekens, zie ze de kentekens echt vaak noteren, maar krijg sporadisch een keer een brief en that's it.

had trouwens beter met de fiets/te voet kunnen gaan, was denk 5 minuten lopen geweest haha.

Zo heeft een maat laats een brief gekregen dat het organiseren van illegalen feesten ten strengste verboden is en dat die brief als een waarschuwing moest gelden voor de komende weekenden. haha dan lag je je tog kapot als je zoon brief krijgt :P

jahooor?

Berichtdoor Huggybear²³ » do maart 22, 2012 12:13 am

:lol: De auto waarmee wij meestal gaan staat op de naam van me ouders. Er is hier nog geen enkele brief thuisgekomen voor zo ver ik weet... :#:
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Balance » vr maart 23, 2012 7:34 pm

Dit weekend nog feestjes?
:woeh:
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Balance

Berichtdoor frenchcored » za maart 24, 2012 9:24 am

bij gebrek aan freeparties maar naar het legale foorcore in antwerpen gegaan! De line up was echt wel een toppertje. Erg jammer alleen dat ze pas op de helft van het feest de volumeknop omhoog gooide. Het eerste helft van het feest was daarom niet op aan te horen. Terwijl de dj's gewoon lekker draaide........ zonde
fuck legaal fuck commercieel!!!! :rock: :keta: :woeh:
frenchcored
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Noonie » za maart 24, 2012 5:28 pm

Feestje in Paard van Troje was iig wel een succes ;p
Noonie
Newbie

Berichtdoor Huggybear²³ » za maart 24, 2012 5:38 pm

frenchcored schreef:fuck legaal fuck commercieel!!!! :rock: :keta: :woeh:

hater :#: Kheb me bij Waaltek een tijdje geleden wel eens prima vermaakt hoor... al mis ik bij een legale die vrijheden...
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Doc » za maart 24, 2012 6:38 pm

Huggybear23 schreef:
frenchcored schreef:fuck legaal fuck commercieel!!!! :rock: :keta: :woeh:

hater :#: Kheb me bij Waaltek een tijdje geleden wel eens prima vermaakt hoor... al mis ik bij een legale die vrijheden...

heb er prima voor de speakers gesnoven hoor, alleen bier is duur..
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor frenchcored » zo maart 25, 2012 1:16 pm

Huggybear23 schreef:
frenchcored schreef:

:s hater? no worries, haat is zonde van mijn tijd....
ik heb mezelf tijdens de waaltek sebtember editie ook super vermaakt.
En winter conspiracy was helemaal een meesterlijk feest!!!! lol ik moet uitkijken dat ik niet iedereen over een kam scheer 8-)

Wat mij alleen stoort is dat er tegenwoordig wel erg veel party organisaties/discotheken zijn
die alleen maar aandacht hebben voor de naam die de feest lokatie heeft en het vullen van een dikke line up plus de bijbehorende flyer. Helaas blijkt op het feest vaak dat de zorg voor kwaliteit een stuk minder is. Kwaliteit kost nu eenmaal geld.......

En zeg nou eerlijk doc. het geluid was toch wel erg schel tijdens het eerste gedeelte van het feest! ik neem aan dat je het toch met me eens bent dat je tijdens een houseparty maximaal gebruik moet maken van woofers. die bass moet je niet alleen horen maar ook voelen......

Mischien ben ik door de freeparty bezoekjes wel een beetje verwend geraakt, wie weet...
De meeste systems proberen er meestal wel een bruut feest van te maken!!

Kan trouwens niet zeggen dat ik zoveel minder vrijheden heb op een legaal feest. Het enig wat wat ik zo snel kan bedenken is dat een tussentijds bezoekje aan de auto over het algemeen lastig is op een legaal feest. En voor de rest doe ik toch wel mijn ding of ik nou op een freeparty ben of op en commercieel feest ben.

frenchcored
Belezen Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan