Op naar het volgende weekend.

jahooor? schreef:coolarie schreef:zijn er nog mensen die wat foto,s hebben van Zinloos geluid en tentnival van vorig weekeind/filmpjes ook goed
moet je op de site zijn
Cropp schreef:jahooor? schreef:coolarie schreef:zijn er nog mensen die wat foto,s hebben van Zinloos geluid en tentnival van vorig weekeind/filmpjes ook goed
moet je op de site zijn
![]()
http://zinloosgeluid.mess.tv/login
Noonie schreef:Hey, ben al een tijdje opzoek naar de naam van een nummer, weet iemand hier misschien hoe de eerste track heet van deze mix; http://soundcloud.com/menemaat/johnny-c ... hebende-vs
alvast bedankt voor de moeite
Huggybear23 schreef:Cropp schreef:Dat lego-logo van je plaat staat op mijn fiets
En op mijn shirt
Huggybear23 schreef:Dat was een mooi feestje @ Azgaza.
Azgaza schreef:En op een van mijn platenDees:
Doet me er aan denken die zet ik maar es op platen speler staat toch eindelijk in mijn kamer (= achter mij).
BrownTree1 schreef:klopt, dbb + duracellrecreatiegebied banaan of iets dergelijks haha als ik het me goed herinner.
Theo&Thea FreakShow schreef:Huggybear23 schreef:Cropp schreef:Dat lego-logo van je plaat staat op mijn fiets
En op mijn shirt
En op m'n trui....Huggybear23 schreef:Dat was een mooi feestje @ Azgaza.
Pfffff, konden we nog maar terug naar die nacht....... Was echt meesterlijk!
frenchcored schreef: eerste x freeparty. maar goed dat jij achter het stuur zat toen.....
Geachte heer / mevrouw
Op zondag 18 maart 2012 omstreeks 10:40 uur, is het kenteken van u voertuig door de politie genoteerd, welke aan de xxx in xxx geparkeerd stond. Van mijn collega’s vernam ik dat op die locatie een illegaal feest gaande was in een natuurgebied van Natuurmonumenten. Namens de veiligheidscoördinator van de gemeente xxx, de coördinator van Natuurmonumenten en ondergetekende zijn dit soort illegale feesten onacceptabel en wordt dit dan ook niet getolereerd. Laat deze brief dan ook voor u als waarschuwing gelden.
u loopt dan ook het risico dat u de eerst volgende keer, bij een illegaal feest in de genoemde gemeente, aangehouden word.
De politie, gemeente en natuurmonumenten hanteren een zero tolerance beleid met betrekking tot dit soort feesten.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
frenchcored schreef:BrownTree1 schreef:klopt, dbb + duracellrecreatiegebied banaan of iets dergelijks haha als ik het me goed herinner.
hahaha dat weet ik nog wel dat was mijn eerste feesie waar je ons aan hielp toen. nou nog een x bedankt!! wij zijn vast de dankbaarste mensen die je kent
BrownTree1 schreef:Geachte heer / mevrouw
-Op zondag 18 maart 2012 omstreeks 10:40 uur, is het kenteken van u voertuig door de politie genoteerd,...
-Op die locatie een illegaal feest gaande was....
-Alweer de 3e brief.
BrownTree1 schreef:Geachte heer / mevrouw
Op zondag 18 maart 2012 omstreeks 10:40 uur, is het kenteken van u voertuig door de politie genoteerd, welke aan de xxx in xxx geparkeerd stond. Van mijn collega’s vernam ik dat op die locatie een illegaal feest gaande was in een natuurgebied van Natuurmonumenten. Namens de veiligheidscoördinator van de gemeente xxx, de coördinator van Natuurmonumenten en ondergetekende zijn dit soort illegale feesten onacceptabel en wordt dit dan ook niet getolereerd. Laat deze brief dan ook voor u als waarschuwing gelden.
u loopt dan ook het risico dat u de eerst volgende keer, bij een illegaal feest in de genoemde gemeente, aangehouden word.
De politie, gemeente en natuurmonumenten hanteren een zero tolerance beleid met betrekking tot dit soort feesten.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Alweer de 3e brief. Vraag me af of ze ooit nog daadwerkelijk iets gaan doen met de genoteerde kentekens, zie ze de kentekens echt vaak noteren, maar krijg sporadisch een keer een brief en that's it.
had trouwens beter met de fiets/te voet kunnen gaan, was denk 5 minuten lopen geweest haha.
frenchcored schreef:fuck legaal fuck commercieel!!!!![]()
![]()
Huggybear23 schreef:frenchcored schreef:fuck legaal fuck commercieel!!!!![]()
![]()
haterKheb me bij Waaltek een tijdje geleden wel eens prima vermaakt hoor... al mis ik bij een legale die vrijheden...
Huggybear23 schreef:frenchcored schreef:
haterKheb me bij Waaltek een tijdje geleden wel eens prima vermaakt hoor... al mis ik bij een legale die vrijheden...
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast