Van die onderste kreeg ik een random nostalgie aanval naar Raveland (ondanks dat ik het nummer nog niet kende, het klinkt gewoon precies als daar ofzo

thibo schreef:nog volk dat naar het exit23 feest gaat morgen?
thibo schreef:nog volk dat naar het exit23 feest gaat morgen?
frenchcored schreef:Er liep idd iemand rond die volgens mij al jaren geen douche meer heeft gezien, shit wat stonk die gozer.
frenchcored schreef:hebben we jou al info gegeven dan??
als je geen info kan krijgen heb je et vast ook niet verdiend
bromsnor schreef:frenchcored schreef:hebben we jou al info gegeven dan??
... zorg dan dat je een account krijgt op aliens of iets dergelijks...
bromsnor schreef:...zorg dan dat je een account krijgt op aliens of iets dergelijks...
Huggybear23 schreef:bromsnor schreef:...zorg dan dat je een account krijgt op aliens of iets dergelijks...
Right, lekker makkelijk voor personen die nog nooit naar een tekno geweest zijn en ook geen mensen kennen binnen de scene. Kben zelf toevallig een beetje de scene ingerold via een vriend van me, maar ik zou zelf niet zomaar weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken om in de scene terecht te komen. En een accountje op AoA krijgen blijkt ook moeilijker dan ik dacht... maar binnenkort komt t goed
Phineas schreef:Huggybear23 schreef:bromsnor schreef:...zorg dan dat je een account krijgt op aliens of iets dergelijks...
Right, lekker makkelijk voor personen die nog nooit naar een tekno geweest zijn en ook geen mensen kennen binnen de scene. Kben zelf toevallig een beetje de scene ingerold via een vriend van me, maar ik zou zelf niet zomaar weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken om in de scene terecht te komen. En een accountje op AoA krijgen blijkt ook moeilijker dan ik dacht... maar binnenkort komt t goed
Huggy in the scene yo!
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten