Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.
zo feb 05, 2012 12:00 am
Dit is de B-kant toch?
Ben sinds oud en nieuw echt verliefd op de track hieronder. Ik had m al meerdere malen geluisterd op boxen thuis, maar toen ik m eindelijk op die 4-system muur hoorde wist ik waarom die track zo awesome is... Dus ik waarschuw alvast dat ie saai kan zijn op simpele boxjes

(voor mij iig niet meer, aangezien t telkens dat moment weer oproept

)
zo feb 05, 2012 3:40 pm
Doc schreef:Cropp schreef:Tektron!
was fucking vet, alleen kutje dat het om 4 uur al was afgelopen (wel wat uitloop waar de politie zelfs voor kwam

)
Feestje was okee, maar de uren erna waren episch.
Wij moesten met een van de eerste treinen terug en we waren stomdronken, we zijn in die bouwput langs station Arnhem geflikkerd, ik weet niet meer hoe maar vanaf daar zijn we op de rails beland, vanaf daar zijn we naar perron gegaan, daar stond security dus zijn we weer omgedraaid, het station opnieuw gevonden, in infostandje van de ns op zijn kop gezet, zo`n kaartjes-stempel-tang gejat en toen zijn we kaartjes gaan controleren in de trein.
In de fietsenstalling keiveel fietsen op zijn kop zetten en zo
zo feb 05, 2012 8:32 pm
Cropp schreef:Ik heb veel échte vrienden verwaarloosd door ieder weekeind naar feestjes te gaan, ik heb veel gerekend op/vertrouwd op mijn `tekno vrienden` en ik kon barsten zodra ik ze nodig had en het niet om speakers of vervoer ging, zodra ik iets te bespreken had buiten teknotekno rambam drugsgebruiken` moest ik me niet zo aanstellen.
Tekno is een kutscene en daar ben ik achter gekomen toen ik mijn vrienden nodig had, die waren nergens te bekennen omdat ze voor de speakers stonden en daar alles voor over hadden.
Ik ken niemand uit de teknoscene waar ik op kan bouwen en rekenen, en dat is het enige wat je echte vrienden van je vage maten onderscheidt.
Die trance kan ik niet missen, dat gonzende bass-geluid.
Ik ga graag naar tekno, niets liever, ik kan uren/dagen lang voor een speaker met mijn ogen dicht, compleet in trance genieten van tekno imuum voor de buitenwereld, maar die hele scene kan wat mij betreft kapot vallen.
hahahaha humor
ma feb 06, 2012 8:28 am
Ik blijf erbij hoor.
ma feb 06, 2012 6:21 pm
topic neemt een vreemde wending.. nog mensen die dit weekend en met carnaval gaan feesten? De 18e is er een feestje van exit23 en teknozems.
ma feb 06, 2012 10:11 pm
laten we maar hopen dat het niet te koud is en het door gaat zonder problemen van de smeres dan maar geen carnaval das toch iets van onder de rivieren.
het is trouwens wel afzien hier in holland sinds ik net terug ben uit abu dhabi.
tot gauw
di feb 07, 2012 11:33 am
welcome back! haha wat is het temperatuur verschil met verwegistan? graadje of 50 gok ik zo......
di feb 07, 2012 7:14 pm
zo erg nu ook weer niet,het is nu winter daar net als hier dus een aangename 25 tot 30 graden.
ben wel blij dat ik weer even terug ben om bij te komen,en nog bedankt voor je flyer,ik kom zeker
di feb 07, 2012 7:48 pm
Ik heb enorme zin om weer eens naar tekno te gaan; had van het weekend geprobeerd vrijdag op een legale terecht te komen maar had te veel pech met de treinen, die gingen niet meer vanaf een bepaald tijdstip en ik kwam te laat op het station aan dus ja pech. Wel jammer heb mem pamal misgelopen

Aankomend weekend heb ik geen tijd over voor tekno geloof ik dus als er al iets is wordt dat em ook niet.. daarna ga ik wel echt op feestjes asen het is echt te lang geleden al weer dat ik met m'n smoel in een subwoofer stond en de hele wereld ophield met bestaan
wo feb 08, 2012 7:29 pm
Ik heb al maanden geen speakers meer gezien ;_;
wo feb 08, 2012 8:19 pm
Ik ook 4 maanden niet, ben spontaan bijna 7 kilo aangekomen
vr feb 10, 2012 12:19 pm
3 maart Zodiak in Waalhalla!
Mooi, want zodiak doet niet meer zo veel de laatste tijd, en ik hou d`r van!
vr feb 10, 2012 12:25 pm
Cropp schreef:3 maart Zodiak in Waalhalla!
ben ik waarschijnlijk ook bij!
zit nog licht te twijfele tussen freax en zodiak, maar denk dat het zodiak wordt aangezien die nooit in de buurt is.
Is Zodiak Community een beetje uptempo (160 bpm+) of is het ook veel techno?
vr feb 10, 2012 12:36 pm
I LOVE TEKNO
vr feb 10, 2012 12:59 pm
Doc schreef:Cropp schreef:3 maart Zodiak in Waalhalla!
ben ik waarschijnlijk ook bij!
zit nog licht te twijfele tussen freax en zodiak, maar denk dat het zodiak wordt aangezien die nooit in de buurt is.
Is Zodiak Community een beetje uptempo (160 bpm+) of is het ook veel techno?
Ook techno/acid, ik weet niet of Bor komt draaien maar die draait in ieder geval lekker lomp, tunderdoompje er tussen door
http://www.sendspace.com/file/72d5erSetje
vr feb 10, 2012 2:12 pm
Oh, helemaal vergeten te plaatsen. Morgen ga ik naar een feestje waarvan ik vorige edities regelmatig bezogd heb. Nu komt niemand minder dan Stefan fucking ZMK!
https://partyflock.nl/party/216122:Drop.htmlTony van Heemschut zal denk ik ook wel weer tekno draaien, geen idee welke kant hij precies op zal gaan. Kan Raggatek, acid tekno, jungle en nog vele andere soorten zijn, maar ik reken erop dat t goed wordt
Als er nog een after in beetje in die omgeving is kunnen ik en me vrienden die altijd nog opzoeken, dus info is welkom

Ciao
vr feb 10, 2012 2:35 pm
Wou er misschien heen gaan, dan had ik in Amersfoort een dikke after voor je. maar desbetreffende persoon en ik blijven in Arnhem om een rust weekendje te houden, aangezien dat de vorige 35416846 weekende niet is gelukt
za feb 11, 2012 3:51 pm
3 feestjes vanavond voor zover ik weet, 1tje van n2o soundsystem, 1tje van dingus / waus / system aap en 1tje van nimatek / travellers / nog een system, heb nog geen info nrs of exacte locaties, maar pm me maar voor het beetje info wat ik wel heb.
za feb 11, 2012 4:37 pm
Dingus / Waus / System Aap is iig omg zuid holland
za feb 11, 2012 6:50 pm
2 Feestjes vanavond, n2o omg wageningen, maar meer weet ik daar ook niet van en zal ik ook waarschijnlijk niet te weten komen en een feestje van Dingus / Waus / Aap / Travellers. PM voor info nr (bedankt diana!)
za feb 11, 2012 11:23 pm
Geen dank mister BrownTree...
Er is er ook nog 1 in Delft, misschien dat i daar later nog meer over hoor.....
Maar,..... laten we lekker gezellig met z'n alle naar Dingus / Waus / Aap / Travellers gaan!!!

Party party
zo feb 12, 2012 9:51 pm
BrownTree1 schreef:2 Feestjes vanavond, n2o omg wageningen
Hier geweest, erg lekker! Wat klein maar fijn!
Zal het tegen die tijd nog wel ff melden hier, maar voor mensen die het nu al willen checken:
http://www.tk07.nl/agenda/2012/05-05/. Op 5 mei(bevrijdingsfestival) is er altijd een outdoor Tekno/Breakcore/Acid stage, dit jaar oa Rinse. De Free afters zijn ook altijd erg dik! Aanrader dus..
A.s. zaterdag carnaval-tek zal wel in Belgie zijn aan de systems te zien, of niet? Zin in!
zo feb 12, 2012 9:53 pm
Verjaardagsfeestje van mijn broertje, voorlopige flyer, NAAR MIJN CREATIEVE HAND

Mooi getekend he
ma feb 13, 2012 7:03 am
het feestje in eindhoven
jammer dat leden van laat ze niet lopen ,iets te ijverig waren tegenover een meid die rechts heeft achtergelaten en een nieuw leven probeert op te bouwen sinds ze uit die zooi is gestapt.
vergeven en vergeten......WE HOUDEN HET IN DE GATEN.............
laat haar met rust aub
ma feb 13, 2012 6:11 pm
ketapepper schreef:het feestje in eindhoven
jammer dat leden van laat ze niet lopen ,iets te ijverig waren tegenover een meid die rechts heeft achtergelaten en een nieuw leven probeert op te bouwen sinds ze uit die zooi is gestapt.
vergeven en vergeten......WE HOUDEN HET IN DE GATEN.............
laat haar met rust aub
Wa?
EINDHOVUH!
di feb 14, 2012 2:41 pm
geen idee waar je het over hebt ketapepper, maargoed. beetje teleurstellend weekend weer helaas, hoop echt dat exit23 het goed gaat maken komende zaterdag, echt zin in. Had echt veel verwacht toen ik het pand binnenliep afgelopen zaterdag, stonden 2 leuke muurtjes en had echt niet gedacht dat oom agent er weer zo snel bij zou zijn.
di feb 14, 2012 7:07 pm
eindhoven was idd teleurstellend

. gelukkig bleek tbs in delft te staan op een ander feest. hoorde achteraf dat dat besloten was. heb me goed vermaakt, leuk je gesproken te hebben arie

. Idd hopen dat het wat wordt zaterdag
wo feb 15, 2012 12:23 am
ja koud was het zeker maar ik was al aanwezig voor het hek open ging net als vele anderen en dacht toen al dit gaat niet goed,dit zijn te veel auto,s en te veel herrie.
gelukkig was delft beter maar ook koud,zeker was de muziek beter.
koste wat benzine maar was de moeite waard.