Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.
Plaats een reactie

Re: Tekno met een K

do feb 23, 2012 11:20 pm

hoppaa weeral bijna zwaar feejeste! nog 1 dagske volhoude :rock:

ma feb 27, 2012 2:03 pm

Weekend terugblik :#:

10u. vertrek :woeh:
Erg veel kilometers gereden,
2 volle tanken met bezine op :shock:

Veel goeie muziek geluisterd,..... In de auto dan :twisted:

:#: Jammer jammer jammer.............

ma feb 27, 2012 9:50 pm

ik heb ook iets wat veel kilometers gemaakt dan nodig was maar reed ze niet allemaal omdat ik te waus was/maar delft maakte een berg goed/ik moest alleen vroeg weg (10uur) omdat een vrindin was gepakt met drank op achter het stuur.
we vroegen onderweg aan agenten die we tegen kwamen waar het buro was en brachten ons braaf daarheen/ze moesten eens weten hoe waus ik toen nog was :xtc:

ma feb 27, 2012 10:32 pm

klinkt misschien raar maar ik vraag me af waar het getal 23 voor staat bc? of zo?

ma feb 27, 2012 11:19 pm

coolarie schreef:klinkt misschien raar maar ik vraag me af waar het getal 23 voor staat bc? of zo?

23 Enigma.

di feb 28, 2012 2:07 pm

23 komt eigenlijk van spiral tribe af, de 'grondleggers' van freepartys en teknivals zou je kunnen zeggen. Die gasten waren idd geobsedeerd door het nummer 23 (zie link van dopezilla). Is ook niet voor niks dat vaak wanneer de 23e op een zaterdag valt, er een groter feest georganiseerd word.

di feb 28, 2012 10:08 pm

23 :love: ; Gast van spiral tribe begon daar inderdaad mee :); leuk toeval is dat het altijd al m'n favoriete getal was, voordat ik wist dat het een conspiracy getal is, en voordat ik wist dat tekno bestond; leuk toeval. Ik hou wel van leuk toeval.

Oh; en omdat dit topic nog te weinig muziek bevat:

En dees; al is het meer acid core.. vind dat het er prima bij past ^^ (en shit wat is dat een lekker nummer zeg)

di feb 28, 2012 10:31 pm

Niet zo thuis in het genre, maar wat een plaat zeg :woeh:

di feb 28, 2012 11:37 pm

thanks voor de uitleg maar mijn nummer blijft de 7 waarop ik ben geboren en in het jaar 1970.
23 was ik maar een jaar,meer niet
zo heeft iedereen wel iets met een getal,leuk toch?
als 23 geluk brengt op tekno,beter voor ons allen,das zekers :roll:

do maart 01, 2012 3:43 pm

:love: :love: :love: :love:

vr maart 02, 2012 1:02 pm

Azgaza schreef:
:love: :love: :love: :love:

Jaaaaaaaaa erg nice :love:

vr maart 02, 2012 2:37 pm

Morgen feestje van system error, weet nog niet echt meer dan dat, maar je kunt morgen aan het begin vd avond pmen voor info.

vr maart 02, 2012 8:19 pm

Morgen zodiak waalhalla

za maart 03, 2012 11:45 am

als iemand iets weet voor vanavond, graag een pmtje :kleuter:

Ik moet (!) voor de speakers staan vanavond!!

zo maart 04, 2012 2:21 am

Ik heb t adres ben nu onderweg pm voor meer info

wo maart 07, 2012 7:56 pm

Komend weekeind word groots, kkdik!

Pm voor info/grove locatie

do maart 08, 2012 1:02 am

Zeker weer genoten in middelburg, leuk pandje en ook leuk ingericht. Weer eens wat anders qua muziek, maar toch echt wel blij dat ze rond een uurtje of 3-4 gewoon tekno gingen draaien. :woeh:

Beetje jammer dat het toch weer afgelast moest worden om een uurtje of 10, waren schijnbaar klachten van verschillende eigenaren van omliggende panden. Voornamelijk de eigenaar van het pand er tegenover incl de parkeerplaatsen, die was echt fucking kwaad, nog nooit iemand zo tekeer zien gaan over wat lege bierblikjes etc, wat natuurlijk achteraf gewoon opgeruimd zou gaan worden.

Benieuwd wat er dit weekend op de planning staat. :)

do maart 08, 2012 7:21 am

bijna weekend :rock: ben benieuwd :mrgreen:

vr maart 09, 2012 12:00 am

vr maart 09, 2012 6:43 pm

Ik heb gister trouwens 3 kaartjes gekocht voor Tribes Gathering, tekno/goa festival over 4 weken

vr maart 09, 2012 7:03 pm

nice ik ga ook man, echt vet festival! kan nie wachte tot zaterdag, wel weer zin in een goed feestje, gelukkig ook redelijk in de buurt voor ons. :kleuter:

vr maart 09, 2012 7:12 pm

eeuj ik ga ook naar tribes! word echt vet zo midden in de natuur :)

zijn er hier mensen die naar de franse teknival gaan tijdens het weekend van de 1ste mei?
ik denk waarschijnlijk wel te gaan als het niet te ver in frankrijk is.

vr maart 09, 2012 7:33 pm

Ga je naar het feestje wat ik je gepm-t heb?

En Tribes word geniaal, we hebben intussen een campingspot van 30 man of zo

vr maart 09, 2012 10:02 pm

ik vrees dat ik thuis moet blijven ,mag dan een mooie wagen hebben maar zonder geld voor reparaties heb je er weinig aan.
wordt een thuis tekno vast. :keta:

te koop alfa gt
z.g.a.n.
zoekt graag andere nakkie
geintje is niet te koop ik bezuinig wel ff.....waarop nog geen idee?????/ :woeh:

za maart 10, 2012 1:10 pm

coolarie schreef:te koop alfa gt
z.g.a.n.
zoekt graag andere nakkie
geintje is niet te koop ik bezuinig wel ff.....waarop nog geen idee?????/ :woeh:

Drugs? :#:

OT: Misschien dat ik vanavond toch kom en niet naar de Melkweg ga... Maten zijn bijna overgehaald :smokin:

za maart 10, 2012 2:10 pm

Voor mij is het zo dicht bij, ik kan met de fiets, al doe ik dat niet.

Ik vind het eigenlijk een beetje spannend, ik ben sinds begin oktober niet meer op een illegale geweest, wel bij tekno maar dan legaal. Dat voelt voor mij als 5 jaar geleden

za maart 10, 2012 3:40 pm

lol is er eigelijk al meer info bekend? behalve dan dat cropp er met de fiets heen kan;)

za maart 10, 2012 6:17 pm

Ik zat net lekker te df-en en tegen mijn broertje aan te zwetsen en toen vroeg ik om de precieze locatie, zegt hij gewoon tegen mij: ``Ja ik zie je nou al achter drugsforum zitten, ik geef jou het adres straks pas anders weet voor het avond eten 100 mensen waar het is``, vet chagrijnig...

Hij viert met dit feest zijn verjaardag, dus ik het hem zitten paaien door te zeggen dat jullie allemaal cadeautjes mee nemen. :kleuter:

za maart 10, 2012 6:36 pm

tribes wil ook ook heen maar weet nog eventjes niet met wie:( vnv ben ik ook weer van de partij en heb hoge verwachtingen!
zinzinzin :rock:

zo maart 11, 2012 12:51 pm

Ik ben net een uurtje thuis, god-ver-dom-me wat een geniaal feestje :hulde:

Man man man man man, ik ben [s]nog niet helemaal[/s ]nuchter

Edit: helemaal niet nuchter
Plaats een reactie