Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tekno met een K

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Re: Tekno met een K

Berichtdoor hc4life » wo mei 25, 2011 12:53 pm

Had t ook gelezen op facebook ja, jammer dat ik gewoon moest werken :(
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 12:43 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Schism » za mei 28, 2011 8:44 pm

Vanavond 3 feesten:
Tentnival, Beng en protekno. Allemaal aparte feesten. Ik weet niet hoe het gaat worden, maar voor infonummers stuur een PB.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor hc4life » ma mei 30, 2011 12:38 pm

Was toch weer heerlijk gezellig in vuren en eindhoven! Van wat ik me nog kan herinneren haha.
Iemand anders van hier nog geweest?
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 12:43 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » ma mei 30, 2011 5:25 pm

Helaas afgelopen weekend gemist, was zaterdag niet echt in staat om te rijden haha. En 's middags niemand kunnen overhalen om mee te gaan.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Adjeh90 » za jun 04, 2011 3:54 pm

ik ben vorige week in eindhoven geweest!
Jammer dat we pas aankwamen toen t licht begon te worden, maar het heeft de pret niet mgen drukken!
Adjeh90
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za jun 04, 2011 3:42 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Zazuu. » za jun 04, 2011 8:53 pm

vanavond nog iets (ergens in het zuiden van Nederland)?

PM me als je iets weet alsjeblieft, bij voorbaat dank.
Zazuu.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 267
Geregistreerd: di maart 01, 2011 10:33 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » do jun 09, 2011 1:45 pm

Zoals meeste denk ik al wel weten, deze zaterdag 10-jarig bestaan van sick of silenceeee :grin:

Hoogstwaarschijnlijk regio nijmegen, maar weet niets zeker.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » ma jun 13, 2011 3:51 pm

Beetje jammer.. Sick of silence en duracell alles kwijt. Zelfs kabels van de aggregaten zijn doorgesneden.

Politie stopt illegaal feest op Maasvlakte
12 juni 2011

De politie heeft zondagochtend vroeg een einde gemaakt aan een illegaal dansfeest op de Maasvlakte. Er zijn 36 speakers en twee draaitafels in beslag genomen.
Agenten van de Zeehavenpolitie zagen rond 00.30 uur een toeloep van mensen naar het gebied dat normaal rond die tijd verlaten is. Er bleken toen al zo'n 250 personen aanwezig voor een illegaal dansfeest bij de Maasmond. Veel nieuwe bezoekers wilden zich bij het feest aansluiten Om dit te stoppen werd de N15 ter hoogte van de ECT enige tijd afgesloten.

De politie vroeg aan de organisatoren om te stoppen, maar die gaven daar geen gehoor aan. Daarop namen agenten rond 03.45 uur de muziekapparatuur in beslag.

Onder begeleiding van de politie verlieten de feestgangers vervolgens het gebied. Dat verliep rustig.


En gisteravond nog op zoek geweest in tilburg naar feestje van kierewiet, maar had blijkbaar het juiste adres niet dus ook dat feest helaas gemist.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor hc4life » di jun 14, 2011 12:59 pm

Zeker jammer was een goed feestje tot het verziekt werd. Over tilburg hoorde wij ook iets maar kreeg net niet genoeg info om er te komen helaas.
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 12:43 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Schism » za jun 18, 2011 4:19 pm

Vanavond DVS & friends, voor het infonummer ben je een PB'tje verwijderd. ;)
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor hc4life » za jun 18, 2011 10:15 pm

Pascal schreef:Vanavond DVS & friends, voor het infonummer ben je een PB'tje verwijderd. ;)


Dat zou erg rielext zijn!
Done: caffeine, nicotine, alcohol, wiet, hash, cocaine, xtc, amfetamine, mdma, 2cb, mcpp (helaas), ketamine, lsd, lachgas, ghb, gbl, ritalin, lsa, truffels
To do: dmt, paddo's
hc4life
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 12:43 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » ma jun 20, 2011 12:52 am

Vannacht DWS/Kierewiet geweest, was weer mooi!

Van 02.00 tot 15.00 staan knallen in twee zaaltjes, toen hield iedereen er wel een beetje mee op..

Helaas was er iemand van 3 hoog naar beneden geflikkerd (gelukkig niet ernstig gewond), was er een een groepje malloten die het leuk vond om ramen in te gooien, en een paar losers die alles meenamen wat los en vast zat. Ook nog bijna een hond zijn poot afgehakt zien worden. Afgezien van dat, geslaagd feestje :)
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » ma jun 20, 2011 10:10 am

plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Vannacht DWS/Kierewiet geweest, was weer mooi!

Van 02.00 tot 15.00 staan knallen in twee zaaltjes, toen hield iedereen er wel een beetje mee op..

Helaas was er iemand van 3 hoog naar beneden geflikkerd (gelukkig niet ernstig gewond), was er een een groepje malloten die het leuk vond om ramen in te gooien, en een paar losers die alles meenamen wat los en vast zat. Ook nog bijna een hond zijn poot afgehakt zien worden. Afgezien van dat, geslaagd feestje :)

Wow. Welk feestje ben jij geweest dan? :p Was er zelf rond half 1 al en ben ook tot half 3 gebleven, maar ben eigenlijk alleen gezellige mensen tegengekomen. Zeker een geslaagd feestje.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » ma jun 20, 2011 7:37 pm

BrownTree1 schreef:
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Vannacht DWS/Kierewiet geweest, was weer mooi!

Van 02.00 tot 15.00 staan knallen in twee zaaltjes, toen hield iedereen er wel een beetje mee op..

Helaas was er iemand van 3 hoog naar beneden geflikkerd (gelukkig niet ernstig gewond), was er een een groepje malloten die het leuk vond om ramen in te gooien, en een paar losers die alles meenamen wat los en vast zat. Ook nog bijna een hond zijn poot afgehakt zien worden. Afgezien van dat, geslaagd feestje :)

Wow. Welk feestje ben jij geweest dan? :p

Regelmatig met de organisatie ouwehoeren/chillen, dan hoor/zie je veel verschillende dingen :)

Dat met die hond was trouwens toen de grote roldeur naar beneden ging, wat eerst de ingang was. Kabel werd met een soort betonschaar doorgeknipt, en precies op het moment dat die immense deur met veel geweld op de grond klapte, wilde er een hond naar binnen lopen. Scheelde nog geen millimeter. Vanaf binnen leek het echt alsof die hond er tussen zat, gezichten en kreten van mensen om me heen spraken boekdelen :D Gelukkig niks aan het pootje handje :rock:
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » za jun 25, 2011 12:27 pm

peer pressure gaat em helaas voor mij niet worden, zou het waarderen als iemand mij zou kunnen pmen met wat info wanneer hij/zij iets over vanavond weet. :)
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » za jun 25, 2011 4:35 pm

Ben zelf al het een en ander te weten gekomen. Kws dvs geeft vanavond weer een feestje hoorde ik, weet alleen nog niet waar. Heb wel een info nr van een goa/psytrance festje in db, waar ook een tekno system zou staan maar dat weet ik niet zeker. Als iemand mij aan de locatie of info nr van kws zou kunnen helpen, heel graag. :) en als iemand het info nr van goa in den bosch wilt hebben, stur maar een pm. Ben rond half 9 weer thuis, zal dan dit topic weer even checken. :)
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za jun 25, 2011 4:40 pm

plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Vannacht DWS/Kierewiet geweest, was weer mooi!

Van 02.00 tot 15.00 staan knallen in twee zaaltjes, toen hield iedereen er wel een beetje mee op..

Helaas was er iemand van 3 hoog naar beneden geflikkerd (gelukkig niet ernstig gewond), was er een een groepje malloten die het leuk vond om ramen in te gooien, en een paar losers die alles meenamen wat los en vast zat. Ook nog bijna een hond zijn poot afgehakt zien worden. Afgezien van dat, geslaagd feestje :)


Haha, geslaagd feestje.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » ma jun 27, 2011 2:08 pm

Rosmalen, 26-06-2011

Zondagochtend omstreeks 01.15 uur kwam er een melding van geluidsoverlast vanaf het stuk grond tussen de Stenenkamerplas en de Zandvang bij de Meldkamer binnen. Agenten troffen ter plaatse een illegale houseparty aan, bezocht door zo'n 100 à 150 personen. Zij hebben allen de geslotenverklaring van dat stuk grond genegeerd. Er werd, op last van de burgemeester, door de politie opdracht gegeven om binnen een half uur het feest beëindigd en opgeruimd te hebben. Hieraan werd niet voldaan.

Na het afronden van de horeca-inzet, zijn meerdere eenheden uit de horecadienst van district Maasland en Meierij, enkele beredenen (politie te paard) uit Brabant Zuid-Oost en hondengeleiders met hun honden om 04.30 uur ter plaatse gegaan. De muziek werd direct beëindigd en met enige zachte dwang werd het terrein ontruimd. Twee bezoekers, die niet wilden luisteren, zijn door een politiehond gebeten. Het terrein is schoon achtergebleven. Er werden geen aanhoudingen verricht en geen spullen in beslaggenomen.




Jammer, vond het een leuke locatie. Daarna nog even naar tilburg geweest, zelfde locatie als vorige week. Was ook wel een lekker feestje. :)
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Schism » ma jun 27, 2011 2:10 pm

Ja. Ik schrok me kapot, man. Mijn acid sloeg in, en ik stond voor de speakers te dansen bij de tekno. Opeens allemaal geel dat uit de bosjes kwam. En die honden en schilden waren zwaar overdreven. Toch heb ik mij vermaakt, voor zolang het duurde. Toppie! Net als vorig jaar, alleen dan iets korter.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » di jun 28, 2011 10:54 pm

Rosmalen, 26-06-2011

Twee bezoekers, die niet wilden luisteren, zijn door een politiehond gebeten.



Rosmalen, 28-06-2011

De twee politiehonden die ingezet zijn bij de het beëindigen van de illegale houseparty te Rosmalen afgelopen zondagochtend, vertonen sinds dien opmerkelijke verschijnselen. Zo zijn beide dieren op dit moment al meer dan 48 uur wakker, rennen continu rondjes in hun hok, en maken voortdurend typische kauwbewegingen. De persvoorlichter wilde hier verder geen mededelingen over doen. De zaak wordt onderzocht.
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor beanhead » wo jun 29, 2011 6:07 pm

Gaat er iemand naar anti-werchter brakfest ?

LIVE:

◇ OTHEUS
◇ KHAOZ ENGINE
◇ SUNNYMUFFINS

DJ:

◇ HAVOC & KARBONKID
◇ WOLF
◇ DUSTRICKX
◇ BANGING CREW : DJ's MURPHY, POSSUM & DAZED
◇ DJYPSILON
◇ HONE
◇ DJ BBQ & MERGUEZ
◇ SINDJI & BJORN
◇ HEALING OF THE NATION
◇ GIIZOW

:love:
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » wo jun 29, 2011 6:53 pm

Deze zaterdag een free psytrance/goa/tekno feestje in zeeland. Voor info nr pm. :)

Psychonauts area: minimal, chilldub, dubstep (no wobblestep!), DnB, psytrance, neurofunk, darkstep, breakcore

Line-up:
- System Error
- T.E.S.T.
- JJ
- Rave Track
- Salmon
- Lounger
- One Ear Bass
- Stryda

Legalsound area: acid, tribal, teKno

Line-up:
- Dustrickx
- and many, many more
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » do jun 30, 2011 5:38 pm

Pascal schreef:Ja. Ik schrok me kapot, man. Mijn acid sloeg in, en ik stond voor de speakers te dansen bij de tekno. Opeens allemaal geel dat uit de bosjes kwam. En die honden en schilden waren zwaar overdreven. Toch heb ik mij vermaakt, voor zolang het duurde. Toppie! Net als vorig jaar, alleen dan iets korter.

Ik heb me prima vermaakt!

En die foto met die hoedjes er op is vet, kwam ik ook tegen op facebook
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor teknoïst » do jun 30, 2011 6:11 pm

Wij aankomen in Rosmalen... en daar stonden de nationale reserve, dus wij door naar Haag, en ook daar was het weer nationale reserve ochtend... Eens kijken of komend weekend meer belooft.
teknoïst
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do jun 30, 2011 4:34 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » vr jul 01, 2011 1:10 pm

In ieder geval naar het noorden, vanuit mij tenminste...
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor OnderDeEik » vr jul 01, 2011 4:03 pm

Ik weet nog wel een illegale morgen.
Midden nederland, heb het infonummer.

Vrees alleen dat ik het zelf niet kan bereiken, fuuuu
Sodeknetters!
Avatar gebruiker
OnderDeEik
Ruimtevaart, Ruimtevaart
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 545
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:19 pm
Woonplaats: Ergens tussen de weermannetjes en yuppen

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Azgaza » vr jul 01, 2011 6:34 pm



Wooe eindelijk gevonden welk nummer dit is :D Wilde ik al maanden weten, en nu weet ik het eindelijk.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Tekno met een K

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » za jul 02, 2011 4:50 pm

Vanavond nog maar een keer proberen dan (Noord-Brabant), zonder politie hopelijk dit keer :)
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor Cropp » zo jul 03, 2011 5:37 pm

Gister in Austerlitz geweest, onder de pyramide, toen kwam de eigenaar van dat ding kijken en toen hij zag hoeveel mensen er op zijn berg geklommen waren werd hij pislink, schitterend!
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tekno met een K

Berichtdoor BrownTree1 » wo jul 06, 2011 8:42 pm

Goed feestje gehad afgelopen weekend. :grin: Was zondag avond nog op goede hoop even terug gegaan, maar het was helaas al opgeruimd. Ofja, ze waren nog wel aan het draaien, maar alleen de monitors stonden aan. Ben alleen in tilburg geweest, iemand nog bij tunnelsyndroom/bob system geweest?

Zijn er eigenlijk nog mensen die naar een of ander teknival gaan deze zomer? Heb zelf echt geen idee wat, wanneer en dergelijke word gehouden, maar zou wel graag voor het eerst een teknival meemaken. Weet wel iets over spanje waar ik dan waarschijnlijk naar toe ga en easttek gaat voor zover ik weet niet door, maar zijn er nog mensen die meer weten of al iets gepland hebben? :)
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron