Politie stopt illegaal feest op Maasvlakte
12 juni 2011
De politie heeft zondagochtend vroeg een einde gemaakt aan een illegaal dansfeest op de Maasvlakte. Er zijn 36 speakers en twee draaitafels in beslag genomen.
Agenten van de Zeehavenpolitie zagen rond 00.30 uur een toeloep van mensen naar het gebied dat normaal rond die tijd verlaten is. Er bleken toen al zo'n 250 personen aanwezig voor een illegaal dansfeest bij de Maasmond. Veel nieuwe bezoekers wilden zich bij het feest aansluiten Om dit te stoppen werd de N15 ter hoogte van de ECT enige tijd afgesloten.
De politie vroeg aan de organisatoren om te stoppen, maar die gaven daar geen gehoor aan. Daarop namen agenten rond 03.45 uur de muziekapparatuur in beslag.
Onder begeleiding van de politie verlieten de feestgangers vervolgens het gebied. Dat verliep rustig.
Pascal schreef:Vanavond DVS & friends, voor het infonummer ben je een PB'tje verwijderd.
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Vannacht DWS/Kierewiet geweest, was weer mooi!
Van 02.00 tot 15.00 staan knallen in twee zaaltjes, toen hield iedereen er wel een beetje mee op..
Helaas was er iemand van 3 hoog naar beneden geflikkerd (gelukkig niet ernstig gewond), was er een een groepje malloten die het leuk vond om ramen in te gooien, en een paar losers die alles meenamen wat los en vast zat. Ook nog bijna een hond zijn poot afgehakt zien worden. Afgezien van dat, geslaagd feestje
BrownTree1 schreef:plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Vannacht DWS/Kierewiet geweest, was weer mooi!
Van 02.00 tot 15.00 staan knallen in twee zaaltjes, toen hield iedereen er wel een beetje mee op..
Helaas was er iemand van 3 hoog naar beneden geflikkerd (gelukkig niet ernstig gewond), was er een een groepje malloten die het leuk vond om ramen in te gooien, en een paar losers die alles meenamen wat los en vast zat. Ook nog bijna een hond zijn poot afgehakt zien worden. Afgezien van dat, geslaagd feestje
Wow. Welk feestje ben jij geweest dan?
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Vannacht DWS/Kierewiet geweest, was weer mooi!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Rosmalen, 26-06-2011
Zondagochtend omstreeks 01.15 uur kwam er een melding van geluidsoverlast vanaf het stuk grond tussen de Stenenkamerplas en de Zandvang bij de Meldkamer binnen. Agenten troffen ter plaatse een illegale houseparty aan, bezocht door zo'n 100 à 150 personen. Zij hebben allen de geslotenverklaring van dat stuk grond genegeerd. Er werd, op last van de burgemeester, door de politie opdracht gegeven om binnen een half uur het feest beëindigd en opgeruimd te hebben. Hieraan werd niet voldaan.
Na het afronden van de horeca-inzet, zijn meerdere eenheden uit de horecadienst van district Maasland en Meierij, enkele beredenen (politie te paard) uit Brabant Zuid-Oost en hondengeleiders met hun honden om 04.30 uur ter plaatse gegaan. De muziek werd direct beëindigd en met enige zachte dwang werd het terrein ontruimd. Twee bezoekers, die niet wilden luisteren, zijn door een politiehond gebeten. Het terrein is schoon achtergebleven. Er werden geen aanhoudingen verricht en geen spullen in beslaggenomen.
Rosmalen, 26-06-2011
Twee bezoekers, die niet wilden luisteren, zijn door een politiehond gebeten.
Psychonauts area: minimal, chilldub, dubstep (no wobblestep!), DnB, psytrance, neurofunk, darkstep, breakcore
Line-up:
- System Error
- T.E.S.T.
- JJ
- Rave Track
- Salmon
- Lounger
- One Ear Bass
- Stryda
Legalsound area: acid, tribal, teKno
Line-up:
- Dustrickx
- and many, many more
Pascal schreef:Ja. Ik schrok me kapot, man. Mijn acid sloeg in, en ik stond voor de speakers te dansen bij de tekno. Opeens allemaal geel dat uit de bosjes kwam. En die honden en schilden waren zwaar overdreven. Toch heb ik mij vermaakt, voor zolang het duurde. Toppie! Net als vorig jaar, alleen dan iets korter.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten