BrownTree1 schreef:Hallo mensen!
vanavond een tekno feestje, hoogstwaarschijnlijk in noord-brabant. Het is een buitenfeestje in de bossen en de systems Z-bomb, WirWar (die vrijwel nooit illegale feestjes geeft) Boxtek en nog een aantal systems zullen er zijn. Sick of silence geeft vanavond ook een feestje en het schijnt dat zij ook op deze locatie zullen zijn, maar dat weet ik niet zeker.
PM voor info nummer.
Intoxication schreef::lol:
BrownTree1 schreef:Vervelend voor je Cropp, maar wat een heerlijk feestje was het zaterdag
BrownTree1 schreef:Is er verder nog iemand eigenlijk geweest vorig weekend? Had verwacht dat er over het dikste feest van dit jaar tot nu toe toch wel gepraat zou worden. Nja dikste feest, een erg dik feest in ieder geval.
Morgen ook mensen feesten? Exit23 in belgie waar ik nog niets van weet, maar het is vrijwel zeker dat er een feestje in amsterdam zal zijn. 100% zeker weten doe ik het niet, morgen weet ik het wel denk ik.
brick_top schreef:Vannacht in Amsterdam geweest, ging er aardig op!
BrownTree1 schreef:Gaat er iemand naar bevrijdingsfestival in wageningen morgen? En dan naar Kabaal Digitaal stage?
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
BrownTree1 schreef:-Edit- staat ook op de agenda van zmk op facebook dat ze een freeparty gaan geven zaterdag. En hoogstwaarschijnlijk een multisystem feestje in de bossen zaterdag. Zou ff in de navigatie moeten kijken, maar heb dat adres nog wel voor mensen die geinteresseerd zijn, is op een bekende locatie. Weet niet zeker of dat door gaat ofzo, maar dat laat ik nog wel weten.
BrownTree1 schreef:ZMK vanavond. Locatie weet ik nog niet, maar zet hier neer als je de locatie graag zou willen weten en ik PM hem vanavond even. Denk rond een uurtje of 9-10 ofzo.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten