Klimtox schreef:Ruigoord sws.
Poseidon schreef:
The place to be
Machtig mooie Nederlandstalige muziek van Renee Froger en Andre Hazes, dronken vrouwen die zonder slipje op de bar staan te springen.
supergabbur schreef:Hij was voor Poseidon bedoeld Wormenkrabber maar je was me voor
supergabbur schreef:Klimtox schreef:Ruigoord sws.
Gaan jullie heel toevallig 1 februari al? Dan is er een D.A.F. (Dutch Acid Family) feestje op Ruigoord, die zijn eigenlijk wel fijner in de zomer vind ik maar alsnog superchill als je goa/psytrance en trippende hippies een beetje trekt.
Verf schreef:supergabbur schreef:Klimtox schreef:Ruigoord sws.
Gaan jullie heel toevallig 1 februari al? Dan is er een D.A.F. (Dutch Acid Family) feestje op Ruigoord, die zijn eigenlijk wel fijner in de zomer vind ik maar alsnog superchill als je goa/psytrance en trippende hippies een beetje trekt.
Nee we gaan pas later, Ruigoord is dat zoiets als Christiania in Denemarken?
supergabbur schreef:Klimtox schreef:Ruigoord sws.
Raikonen1 schreef:Ik was gister toevallig naar Amsterdam gegaan. We wilden naar club Air toe maar daar kwamen we niet binnen omdat het vol(?) was, er werd ons toen aangeraden om naar de Escape te gaan. Daar aangekomen bleek dat het hier ook vol was(?) of dat je 21+ moest zijn.
Zijn er mensen die hier vaak uitgaan die weten of het op vrijdagavond nou echt zo vol is of lulde ze maar wat tegen ons? Het was dan wel al 2 uur toen we daar aankwamen haha.
Maar goed daarna een gezellige avond in Café Bubbels gehad
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Raikonen1 schreef:
Maar goed daarna een gezellige avond in Café Bubbels gehad
Aebi schreef:Ik ben in Breda wel eens geweigerd toen ik slap ouwehoerend met een vriend naar binnen wou lopen omdat ik te bijdehand zou zijn. De rest van de groep mocht wel binnen
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast