Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Cafe Bubbels is al bijna 10 jaar een van de meest succesvolle danscafe's van nederland. Ben jij 21 jaar of ouder en heb je je goede humeur meegenomen? Dan ben je bij ons van harte welkom voor weer een avondje vol gezelligheid!
Iedere avond maken onze vaste DJ's: DJ Michael, DJ Rob, DJ Marcel en DJ Arjan er weer een grandioos feest van.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomz0r schreef:De Wallen zijn heel leuk voor zo iets. Dan heb je echt een vakantiegevoel. Er zitten daar veel van die karaoke bars en allemaal gekke kroegjes. Niet echt iets groots, maar het is suupergezellig. En het is meer dan alleen seks en drugs, in tegenstelling tot wat veel mensen denken.
supergabbur schreef:Als je van dat soort dingen houdt past studio 80 er ook wel bij ja. Als je echt wil lachen (of ik vind het tenminste heel grappig) moet je eens naar de Escape gaan.
veryordinary schreef:Tomz0r schreef:De Wallen zijn heel leuk voor zo iets. Dan heb je echt een vakantiegevoel. Er zitten daar veel van die karaoke bars en allemaal gekke kroegjes. Niet echt iets groots, maar het is suupergezellig. En het is meer dan alleen seks en drugs, in tegenstelling tot wat veel mensen denken.
Sure.
supergabbur schreef:Als je van dat soort dingen houdt past studio 80 er ook wel bij ja. Als je echt wil lachen (of ik vind het tenminste heel grappig) moet je eens naar de Escape gaan.
knolselderij schreef:Trouw
AgeOfLove schreef:knolselderij schreef:Trouw
Gaan die binnenkort niet dicht of heb ik dat nu zo verkeerd gelezen?
supergabbur schreef:Ik weet genoeg andere dingen in Amsterdam te doen, techno en house interesseren me alleen geen biet
Klimtox schreef:Ruigoord sws.
Poseidon schreef:
The place to be
Machtig mooie Nederlandstalige muziek van Renee Froger en Andre Hazes, dronken vrouwen die zonder slipje op de bar staan te springen.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast