Einstein schreef:Blijkbaar is het tegenwoordig hip om dubstep-h4ter te zijn. Lijken mij wel aardige feesten, om heel eerlijk te zijn, beetje speakerfreaken en zo
sunset unlimited schreef:Kind, heb je het moeilijk? je zult wel een flinke portemonnee hebben dat je de stad hebt kunnen kopen, bijdehandje.
FlashKip schreef:sunset unlimited schreef:Kind, heb je het moeilijk? je zult wel een flinke portemonnee hebben dat je de stad hebt kunnen kopen, bijdehandje.
ik heb kk veel geld idd
roelieboy schreef:Jammer dat dubstep tegenwoordig zo mainstream is, echt zonde van die scene
Immo schreef:De gemiddelde leeftijd op dubstep feestjes is tegenwoordig 14, dat mensen hier nog naar luisteren. 5 jaar terug was het leuk, maar de lol is er nu toch wel van af?
Aaltje schreef:Kanker zelf op
FlashKip schreef:Aaltje schreef:Kanker zelf op
dit kan ook anders aaltje, valt me van je tegen..
Dopamientje schreef:En dan janken als ze het over je faute negerhause hebben.
FlashKip schreef:Dopamientje schreef:En dan janken als ze het over je faute negerhause hebben.
nee jij bent stoer met je metal
FlashKip schreef:deed je wel
FuntCase schreef:Dat is toch een subgenre!
Dopamientje schreef:FuntCase schreef:Dat is toch een subgenre!
Juist, maar ik moet niks van "normale" metal hebben.
Maarja, ik stop hier met discussiëren, we raken weer veel te erg off-topic.
FlashKip schreef:Dopamientje schreef:FuntCase schreef:Dat is toch een subgenre!
Juist, maar ik moet niks van "normale" metal hebben.
Maarja, ik stop hier met discussiëren, we raken weer veel te erg off-topic.
ja dus je luisterd metal, net als happy hardcore ook hardcore is...
duussssss stoer man!
fushizzle schreef:begin gewoon eerst met wat underground feeste, zodat mense het n beetje lere kennen in utrecht en omgeving. en zoek later gewoon een NIET COMMERCIELE TENT om t daar wat uit te breide en vooral geen commerciele DJ's zoals skrillex om dan kome er inderdaad van die 14 jarige mini sletjes etc. wat ik tot mijn grootse ergenis ook tevaak in leiden ziet gebeuren in het LVC..
sunset unlimited schreef:Best DF leden,
Ik en een paar vrienden zijn druk bezig met Utrecht op de kaart te zetten qua Dubstep sene, wij vroegen ons af zijn er hier mensen die uit utrecht komen en zo ja wat zouden jullie qua Dubstep feesten willen zien?
alvast bedankt
fushizzle schreef:begin gewoon eerst met wat underground feeste, zodat mense het n beetje lere kennen in utrecht en omgeving. en zoek later gewoon een NIET COMMERCIELE TENT om t daar wat uit te breide en vooral geen commerciele DJ's zoals skrillex om dan kome er inderdaad van die 14 jarige mini sletjes etc. wat ik tot mijn grootse ergenis ook tevaak in leiden ziet gebeuren in het LVC..
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten